KudoZ home » Italian to Croatian » Economics

certificati di conformita' auto

Croatian translation: sertifikati o sukladnosti elektronskog potpisa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:certificati di conformita' auto
Croatian translation:sertifikati o sukladnosti elektronskog potpisa
Entered by: Dragomir Kovacevic

21:23 Apr 24, 2008
Italian to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / attivita' bancarie
Italian term or phrase: certificati di conformita' auto
certificati di conformita' auto
Martina Erdeljac
sertifikati o sukladnosti elektronskog potpisa
Explanation:
sertifikati o sukladnosti elektronskog potpisa
Selected response from:

Dragomir Kovacevic
Italy
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2potvrda o sukladnosti vozila
Maja Engel
3sertifikati o sukladnosti elektronskog potpisa
Dragomir Kovacevic
3automatske potvrde o podudarnosti/sukladnosti
Ivana Kahle


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
potvrda o sukladnosti vozila


Explanation:
www.nn.hr/clanci/sluzbeno/2007/3471.htm
infos.hok.hr/hr/faq/c_porezi_i_carine/c6_carina/postupak_homologacije_uvezenog_osobnog_vozila
kod nas se to zove potvrda o sukladnosti vozila, ali mozete napisati automobila da biste bili blizi originalu..

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2008-04-25 06:25:47 GMT)
--------------------------------------------------

nasla sam i naziv potvrda o sukladnosti pojedinacnog pregledanog vozila..

Maja Engel
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 48

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vladimir Micic
3 hrs

agree  Anja Medic
3 days6 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
automatske potvrde o podudarnosti/sukladnosti


Explanation:
Budući se radi o bankarstvu, mogle bi to biti automatske potvrde o podudarnosti/sukladnosti, mislim da 'auto' u ovom kontekstu nije skraćenica za 'automobili'.

Ivana Kahle
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 52

2 days9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sertifikati o sukladnosti elektronskog potpisa


Explanation:
sertifikati o sukladnosti elektronskog potpisa

Dragomir Kovacevic
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 20
Grading comment
hvala