KudoZ home » Italian to Croatian » Medical

torcicollo

Croatian translation: tortikolis, krivi vrat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:tortícolis
Croatian translation:tortikolis, krivi vrat
Entered by: Russ

14:05 Jun 30, 2003
Italian to Croatian translations [PRO]
Medical
Italian term or phrase: torcicollo
torcicollo
Russ
tortikolis, krivi vrat
Explanation:
Statička i dinamička ortotska kranioplastika
Asimetrija glave, plagiocefalija, kod djece povezana je sa slijedećim čimbenicima: prijevremeni porod, ograničavanje hranidbenih tvari za vrijeme rasta i razvoja u trudnoći, porođajne traume, TORTIKOLIS (krivi vrat), određeni položaj pri spavanju itd.
Selected response from:

Daniela Miklic Belancic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5usinut vrat
alz
5tortikolis, krivi vrat
Daniela Miklic Belancic


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
tortikolis, krivi vrat


Explanation:
Statička i dinamička ortotska kranioplastika
Asimetrija glave, plagiocefalija, kod djece povezana je sa slijedećim čimbenicima: prijevremeni porod, ograničavanje hranidbenih tvari za vrijeme rasta i razvoja u trudnoći, porođajne traume, TORTIKOLIS (krivi vrat), određeni položaj pri spavanju itd.


Daniela Miklic Belancic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 24

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
usinut vrat


Explanation:
se congenito (torcicollo congenito miogeno): TORTIKOLIS o KRIVI VRAT come dice Branka

se acquisito (torcicollo acquisito) in seguito di uno strappo muscolare, colpo d'aria e simili: USINUT VRAT (la S con la "pippa", sch) - al momento non ho la tastiera croata

buon lavoro


--------------------------------------------------
Note added at 2003-06-30 18:58:17 (GMT)
--------------------------------------------------

scusa, intendevo Daniela, non Branka :)

alz
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in pair: 290