KudoZ home » Italian to Croatian » Medical (general)

esiti frattura con deformazione a "clessidra"

Croatian translation: stanje po frakturi s deformitetom


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:esiti frattura con deformazione a "clessidra"
Croatian translation:stanje po frakturi s deformitetom
Entered by: karmen

12:38 Mar 11, 2004
Italian to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
Italian term or phrase: esiti frattura con deformazione a "clessidra"
Dio lijeènièke dijagnoze. da li je to: posljedice prijeloma s deformacijom u obbliku klepsidre ili ima nešto struènije
karmen
stanje po frakturi s deformitetom
Explanation:
stanje po frakturi s deformitetom
ili
status nakon frakture (čega?) s deformitetom

u hrv. uobičajeno je napisati koji dio kostura je frakturiran, ne običavamo opisivati izgled deformacija (barem ne u dijagnozi samoj

klepsidra je, kako Marko ispravno navodi, pješčani sat
Selected response from:

alz
Croatia
Grading comment
Hvala Vama i Marku
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5stanje po frakturi s deformitetom
alz
5Dabergazy


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
esiti frattura con deformazione a
Da


Explanation:
Umjesto klepsidra možete napisati i pješčanog sata i to je zapravo isto a razumljivije a i veći je broj riječi.

bergazy
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
esiti frattura con deformazione a
stanje po frakturi s deformitetom


Explanation:
stanje po frakturi s deformitetom
ili
status nakon frakture (čega?) s deformitetom

u hrv. uobičajeno je napisati koji dio kostura je frakturiran, ne običavamo opisivati izgled deformacija (barem ne u dijagnozi samoj

klepsidra je, kako Marko ispravno navodi, pješčani sat

alz
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 44
Grading comment
Hvala Vama i Marku