ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Italian to Czech » Mechanics / Mech Engineering

PIALLATRICE PROFILATRICE AUTOMATICA

Czech translation: Čtyřstranná hoblovací a profilovací frézka

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:PIALLATRICE PROFILATRICE AUTOMATICA
Czech translation:Čtyřstranná hoblovací a profilovací frézka
Entered by: Michaela Rohanova

07:52 Jul 27, 2012
Italian to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / COMBINATA SEGA
Italian term or phrase: PIALLATRICE PROFILATRICE AUTOMATICA
Jak by jste presne prelozili tento stroj do cestiny?

Nasla jsem Hoblovaci profilovaci frezka, mohlo by to tak byt?
Michaela Rohanova
Italy
Čtyřstranná hoblovací a profilovací frézka
Explanation:
např. Rojek prodává čtyřstranné profilovací a čtyřstranné hoblovací fézky, Tos Svitavi má přímo Čtyřstrannou hoblovací a profilovací frézku: http://www.tos.cz/henrik_winter/quattromax.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 2 dnů1 h (2012-07-29 09:08:59 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Nemas za co :-)
Selected response from:

Klara Zejdlova
Grading comment
Asi bych se priklonila k tomuto podrobnejsimu nazvu. Diky Klaro
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Čtyřstranná hoblovací a profilovací frézka
Klara Zejdlova
4ČTYŘSTRANNÁ FRÉZKA
Ales Horak


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ČTYŘSTRANNÁ FRÉZKA


Explanation:
Italský výrobce SCM to překládá jako čtyřstranná frézka - že slouží k hoblování a profilování je asi jasné. Podle obrázků to odpovídá (italsky/česky)

http://www.drevoobrabeci-stroje-carbe.cz/Truhlarske-stolarsk...

Osvědčená čtyřstranka od SCM group. Čtyřhřídelový stroj, který umožňuje hoblování a velmi jednoduché profilování, je vybaven protihlukovou bezpečností kabinou. Jednoduchá osvědčená konstrukce zajišťuje dlouhodobou životnost a výkonnost stroje. Stroj je určen do malých provozů na výrobu jednoduchých palubek, polotovarů pro spárovky, opracování okenních hranolů apod. Tato čtyřstranka je svojí kapacitou vhodná i před obráběcí centrum na výrobu oken.
Použitý stroj se zárukou půl roku
Výborný technický stav
Profilování do 10 mm

Ales Horak
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 227
Notes to answerer
Asker: Diky Alesi ...


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Čtyřstranná hoblovací a profilovací frézka


Explanation:
např. Rojek prodává čtyřstranné profilovací a čtyřstranné hoblovací fézky, Tos Svitavi má přímo Čtyřstrannou hoblovací a profilovací frézku: http://www.tos.cz/henrik_winter/quattromax.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 2 dnů1 h (2012-07-29 09:08:59 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Nemas za co :-)

Klara Zejdlova
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 16
Grading comment
Asi bych se priklonila k tomuto podrobnejsimu nazvu. Diky Klaro