KudoZ home » Italian to Dutch » Advertising / Public Relations

La passione disegna spazi nuovi

Dutch translation: Passie creëert/tekent een nieuwe dimensie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:La passione disegna spazi nuovi
Dutch translation:Passie creëert/tekent een nieuwe dimensie
Entered by: Magda Talamini

12:45 Aug 2, 2006
Italian to Dutch translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations / macchina per espresso
Italian term or phrase: La passione disegna spazi nuovi
Qualcuno ha una traduzione elegante da proporre?

Grazie,

Luuk
Luuk Arens
Tajikistan
Passie creëert/tekent een nieuwe dimensie
Explanation:
Persoonlijk vind ik het ww. tekenen van Joris nog het mooist hier.
Selected response from:

Magda Talamini
Grading comment
Grazie a tutti. Het was een close finish want ik vind de vertaling van Joris ook erg mooi.
Alla prossima :)
Luuk
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Passie creëert/tekent een nieuwe dimensie
Magda Talamini
4Passie tekent nieuwe vormen
Joris Bogaert
3Met passie sta je open voor de toekomstxxxAnneke Panel


Discussion entries: 4





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Met passie sta je open voor de toekomst


Explanation:
Ik kan niet zoveel met 'spazi'
Door de passie gaan er nieuwe deuren voor je open...

xxxAnneke Panel
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch

48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Passie creëert/tekent een nieuwe dimensie


Explanation:
Persoonlijk vind ik het ww. tekenen van Joris nog het mooist hier.

Magda Talamini
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Grazie a tutti. Het was een close finish want ik vind de vertaling van Joris ook erg mooi.
Alla prossima :)
Luuk

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joris Bogaert: Da's een mooie!
42 mins
  -> dank je joris!

agree  Jan VERHEYDEN: ja, zou ik ook gebruiken...
1 hr
  -> bedankt jan!

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Passie tekent nieuwe vormen


Explanation:
Of ook:

"Passie creeert nieuwe vormen" (sorry voor de ontbrekende puntjes op de 'e', mijn toetsenbod is Italiaans)...

Sorry, niet echt origineel, maar mijn middagmaal moet nog verteerd worden ....

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2006-08-02 12:56:53 GMT)
--------------------------------------------------

Passie zorgt voor een nieuwe vormgeving.... ??

Ik hou er niet echt van... het is koffiedik kijken....



--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2006-08-02 12:59:49 GMT)
--------------------------------------------------

Ik hou het op die 'vormen' want ik veronderstel dat er verwezen wordt naar de design van het toestel... maar misschien biedt een vrijere vertaling een betere oplossing.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-08-02 14:16:20 GMT)
--------------------------------------------------

Of ook: Passie tekent nieuwe perpectieven

Joris Bogaert
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch