KudoZ home » Italian to Dutch » Automotive / Cars & Trucks

attuatore orientamento

Dutch translation: plaatsingsmechanisme (voor de richting)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:attuatore orientamento
Dutch translation:plaatsingsmechanisme (voor de richting)
Entered by: Jan VERHEYDEN

14:37 Feb 16, 2008
Italian to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Turbo
Italian term or phrase: attuatore orientamento
Turbocompressore a geometria variabile ( VGT ) gestito dal Nodo Controllo Motore mediante elettrovalvola comando depressione e sensore di posizione attuatore orientamento palette della turbina.

Chi mi sa dire come si chiama?

ciao e grazie
Kira
Kira Laudy
Netherlands
zie onder
Explanation:
... positiesensor voor het plaatsingsmechanisme (voor de richting) van de turbineschoepjes.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-02-16 15:40:30 GMT)
--------------------------------------------------

of ook: actuator voor de richting van de turbineschoepjes

'leidschoepen' heb ik enkel hier gevonden: http://www.squadra-tuning.com/NL/techniek/JTD_tuning/JTD_tur...
Selected response from:

Jan VERHEYDEN
Italy
Grading comment
Als je een de buurt was had ik je ook op een cappuccino willen tracteren... Grazie ancora e CIAO
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5actuatorkennis
4zie onder
Jan VERHEYDEN


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zie onder


Explanation:
... positiesensor voor het plaatsingsmechanisme (voor de richting) van de turbineschoepjes.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-02-16 15:40:30 GMT)
--------------------------------------------------

of ook: actuator voor de richting van de turbineschoepjes

'leidschoepen' heb ik enkel hier gevonden: http://www.squadra-tuning.com/NL/techniek/JTD_tuning/JTD_tur...

Jan VERHEYDEN
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 182
Grading comment
Als je een de buurt was had ik je ook op een cappuccino willen tracteren... Grazie ancora e CIAO
Notes to answerer
Asker: ...ik had ook leidschoepregeling gevonden. wat vind jij ervan?


6 days   confidence: Answerer confidence 5/5
actuator


Explanation:
actuator voor leidschoepregeling. "Orientamento" is gekoppeld aan "palette" want die zijn verstelbaar. Turbineschoepen zijn vast en nooit verstelbaar (ze zouden direct afbreken bij 100.000 rpm).

kennis
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12