KudoZ home » Italian to Dutch » Engineering (general)

scambiatore bitermico

Dutch translation: dubbele warmtewisselaar


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:scambiatore bitermico
Dutch translation:dubbele warmtewisselaar
Entered by: Magda Talamini

19:23 Mar 30, 2007
Italian to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / ketel
Italian term or phrase: scambiatore bitermico
Ik dacht zelf zoiets als bithermische warmtewisselaar maar ik kom de term bithermisch nergens tegen op internet dus misschien klopt het wel helemaal niet. Weten jullie het? Hartelijk bedankt alvast!
Magda Talamini
dubbele warmtewisselaar
Explanation:
Het is een warmte wisselaar met Als je dit intikt op Google, krijg je wel meer dan 10.000 overeenkomsten. Kijk eens op www.intergas-verwarming.nl


--------------------------------------------------
Note added at 1 day11 hrs (2007-04-01 07:16:43 GMT)
--------------------------------------------------

Het is een warmtewisselaar met dubbele werking.... op die website vind je verschillende types/werkingen
Selected response from:

Jan VERHEYDEN
Italy
Grading comment
Bedankt Jan! en ook aan Joris & Simo voor hun agrees!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2dubbele warmtewisselaar
Jan VERHEYDEN
2tegenstroom warmtewisselaar
Maaike van Vlijmen


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
tegenstroom warmtewisselaar


Explanation:
Ik weet het niet zeker, maar dit is de term die ik vond op deze site (van een bedrijf dat ook over scambiatore bitermico spreekt): http://www.agpoferroli.nl/product_detail.php?page=96&product... In de tweede en derde alinea wordt uitgelegd hoe het werkt. Is dit wat je zoekt?
Succes!!

Maaike van Vlijmen
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8

20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
dubbele warmtewisselaar


Explanation:
Het is een warmte wisselaar met Als je dit intikt op Google, krijg je wel meer dan 10.000 overeenkomsten. Kijk eens op www.intergas-verwarming.nl


--------------------------------------------------
Note added at 1 day11 hrs (2007-04-01 07:16:43 GMT)
--------------------------------------------------

Het is een warmtewisselaar met dubbele werking.... op die website vind je verschillende types/werkingen

Jan VERHEYDEN
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 13
Grading comment
Bedankt Jan! en ook aan Joris & Simo voor hun agrees!
Notes to answerer
Asker: sorry jan ik mis een stuk... een warmte wisselaar met....?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joris Bogaert: Dubbele of tweevoudige werking: http://www.lbge.be/pdfdocs/284-Renova.pdf
21 hrs
  -> Bedankt Joris ...

agree  Simo Blom
22 hrs
  -> Bedankt Simo ...