KudoZ home » Italian to Dutch » General / Conversation / Greetings / Letters

Impedibile

Dutch translation: niet te missen (die xxx niet mag/mogen missen) / onmisbaar


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:Imperdibile
Dutch translation:niet te missen (die xxx niet mag/mogen missen) / onmisbaar
Entered by: Joris Bogaert

12:47 Apr 1, 2007
Italian to Dutch translations [Non-PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
Italian term or phrase: Impedibile
Nella descrizione di una gara di vela:
"Un appuntamento impedibile per gli appassionati del mare e della vela"
Come si direbbe in neerlandese?
David Van der Vloet
Belgium
niet te missen/ die alle xxx (zeker) niet mogen missen
Explanation:
Ik ben er bijna 100% zeker van dat het hier om een drukfout gaat.

impedibile --) imperdibile... (niet te missen, dus)


--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2007-04-01 13:00:52 GMT)
--------------------------------------------------

Een afspraak die alle zee- en zeilfreaks zeker niet kunnen/mogen missen!

Of: Een afspraak die alle zee- en zeilfanaten niet aan zich mogen laten voorbijgaan....

zoiets?
Selected response from:

Joris Bogaert
Italy
Grading comment
Grazie mille :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3niet te missen/ die alle xxx (zeker) niet mogen missen
Joris Bogaert
2onmisbaar
sigune


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Imperdibile
niet te missen/ die alle xxx (zeker) niet mogen missen


Explanation:
Ik ben er bijna 100% zeker van dat het hier om een drukfout gaat.

impedibile --) imperdibile... (niet te missen, dus)


--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2007-04-01 13:00:52 GMT)
--------------------------------------------------

Een afspraak die alle zee- en zeilfreaks zeker niet kunnen/mogen missen!

Of: Een afspraak die alle zee- en zeilfanaten niet aan zich mogen laten voorbijgaan....

zoiets?

Joris Bogaert
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
Grading comment
Grazie mille :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Simo Blom: ciao Joris, ma allora ci sei sempre ! :)
12 mins
  -> Grz Simo, si sono vivo :-)

agree  Magda Talamini
1 hr
  -> Grazie Magda!

agree  sigune
7 hrs
  -> Grazie!

26 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
onmisbaar


Explanation:
onmisbaar

sigune
Works in field