KudoZ home » Italian to Dutch » History

occhio di riguardo

Dutch translation: met aandacht voor


15:39 Jul 9, 2008
Italian to Dutch translations [Non-PRO]
History
Italian term or phrase: occhio di riguardo
Il ristorante offre il meglio della cucina Italiana e tipica Toscana con " un occhio di riguardo " alla tradizione Lucchese.

Het restaurant biedt het beste uit de Italiaanse en typisch Toscaanse keuken met een " knipoog of terugblik " naar de Lucchese traditie.

Gr. Sigune per ogni aiuto!
sigune
Dutch translation:met aandacht voor
Explanation:
'met (speciale) aandacht voor' zou ik gewoon zeggen
Selected response from:

Maaike van Vlijmen
United Kingdom
Grading comment
GRAZIE
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1met aandacht voor
Maaike van Vlijmen
4met alle egards behandelen
Jan VERHEYDEN


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
met alle egards behandelen


Explanation:
zie Van Dale
of 'met respect voor' of 'met eerbied voor'

Jan VERHEYDEN
Italy
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
met aandacht voor


Explanation:
'met (speciale) aandacht voor' zou ik gewoon zeggen

Maaike van Vlijmen
United Kingdom
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12
Grading comment
GRAZIE

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA
24 mins
  -> Grazie Sherefedin