KudoZ home » Italian to Dutch » Law (general)

rappresentata difesa e domiciliata

Dutch translation: dit gezegd hebbende/dientengevolge, la NAAM BEDRIJF, met bovenstaande rechtsbijstand en domicilie


10:26 Mar 17, 2008
Italian to Dutch translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / dagvaarding
Italian term or phrase: rappresentata difesa e domiciliata
Ik zit al een half uur op een zin en kom er echt niet uit, hoop dat iemand me kan helpen met het vertalen van deze zin in het Nederlands:

Tutto ciò premesso, la NAAM BEDRIJF, ut supra rappresentata difesa e domiciliata

CITA

en hier staan de gedaagden met de vestigingsadressen.


Wat ik nodig heb is dus de zin t/m CITA, ik kan er geen goede Nederlandse zin van maken...

alvast bedankt!
Sarah Nichele
Italy
Dutch translation:dit gezegd hebbende/dientengevolge, la NAAM BEDRIJF, met bovenstaande rechtsbijstand en domicilie
Explanation:
"ut supra" is volgens mij "bovenstaande", "rappresentata" zou je denk ik eventueel kunnen vertalen met "genoemde".
Selected response from:

Jos van Dijken
Grading comment
Dank je!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4vertegenwoordigd, bijgestaan en domicilie kozend
Kira Laudy
3dit gezegd hebbende/dientengevolge, la NAAM BEDRIJF, met bovenstaande rechtsbijstand en domicilieJos van Dijken


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dit gezegd hebbende/dientengevolge, la NAAM BEDRIJF, met bovenstaande rechtsbijstand en domicilie


Explanation:
"ut supra" is volgens mij "bovenstaande", "rappresentata" zou je denk ik eventueel kunnen vertalen met "genoemde".

Jos van Dijken
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dank je!!

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vertegenwoordigd, bijgestaan en domicilie kozend


Explanation:
FirmaXXX vertegenwoordigd en bijgestaan door Mr.xxx (Kijk naar de naam van de Advocaat die zeer waarschijnlijk in een bovenvermelde volmacht genoemd wordt "ut supra") ten deze domicilie gekozen hebbende DAAGT
ciao
Kira

Kira Laudy
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in ItalianItalian, Native in DutchDutch