KudoZ home » Italian to Dutch » Law (general)

certificato iscrizione RGT

Dutch translation: attest van inschrijving / registratie bij het CTR (Centraal Testamentenregister)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:certificato iscrizione RGT
Dutch translation:attest van inschrijving / registratie bij het CTR (Centraal Testamentenregister)
Entered by: Marna Parodi

12:59 Apr 2, 2008
Italian to Dutch translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Italian term or phrase: certificato iscrizione RGT
certificato iscrizione RGT
sigune
attest van inschrijving / registratie bij het CTR (Centraal Testamentenregister)
Explanation:
Op voorwaarde dat RGT = Registro Generale dei Testamenti (zie: http://www.giustizia.it/ministero/struttura/dipartimenti/uff...
Selected response from:

Marna Parodi
Italy
Grading comment
Grazie mille!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4attest van inschrijving / registratie bij het CTR (Centraal Testamentenregister)Marna Parodi
3Registro Genealogico ToriBieke Bernaert


Discussion entries: 2





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Registro Genealogico Tori


Explanation:
Zoiets als een stamboombewijs voor stieren. Er bestaat o.a. ook nog RGV (vacche). Maar ik heb geen idee of dit iets met jouw tekst te maken heeft.

Bieke Bernaert
Netherlands
Native speaker of: Dutch

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
attest van inschrijving / registratie bij het CTR (Centraal Testamentenregister)


Explanation:
Op voorwaarde dat RGT = Registro Generale dei Testamenti (zie: http://www.giustizia.it/ministero/struttura/dipartimenti/uff...


    Reference: http://www.giustizia.it/ministero/struttura/dipartimenti/uff...
    Reference: http://www.centraaltestamentenregister.nl/
Marna Parodi
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Grazie mille!