KudoZ home » Italian to Dutch » Medical

accertato che lo studente si impegna a...

Dutch translation: na te hebben vastgesteld dat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:accertato che
Dutch translation:na te hebben vastgesteld dat
Entered by: J.G. Dekker

17:36 Mar 18, 2002
Italian to Dutch translations [PRO]
Medical
Italian term or phrase: accertato che lo studente si impegna a...
de volzin gaat als volgt : "A conoscenza delle regole del G. e accertato che lo studente si impegna a rispoettare tale normativa, chiedo che gli vengano concessi i seguenti servizi...
Camel
na te hebben vastgesteld dat de student zich beijvert om
Explanation:
De hele zin zou als volgt kunnen worden vertaald: "Na kennis te hebben genomen van de voorschriften van het G., en na te hebben vastgesteld dat de student zich beijvert om zich aan deze voorschriften te houden, verzoek ik om hem de volgende diensten te verlenen ..."
Selected response from:

J.G. Dekker
Grading comment
Fijn, beste dank.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4na te hebben vastgesteld dat de student zich beijvert om
J.G. Dekker
4Na kennis te hebben genomen van de regels/reglementen van G. en na te hebben bevestigd...Serge L


  

Answers


56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Na kennis te hebben genomen van de regels/reglementen van G. en na te hebben bevestigd...


Explanation:
dat de student zich ertoe verbindt die regels na te leven...

Zo zou ik deze passage vertalen.

Succes,

Serge L.


    ervaring
Serge L
PRO pts in pair: 24

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
na te hebben vastgesteld dat de student zich beijvert om


Explanation:
De hele zin zou als volgt kunnen worden vertaald: "Na kennis te hebben genomen van de voorschriften van het G., en na te hebben vastgesteld dat de student zich beijvert om zich aan deze voorschriften te houden, verzoek ik om hem de volgende diensten te verlenen ..."

J.G. Dekker
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 222
Grading comment
Fijn, beste dank.