KudoZ home » Italian to Dutch » Tourism & Travel

non cumulabile

Dutch translation: niet combineerbaar


23:32 Oct 21, 2007
Italian to Dutch translations [Non-PRO]
Tourism & Travel
Italian term or phrase: non cumulabile
* valido per 2 accessi durante la stagione turistica 2008 – non "cumulabile"

Ik zoek de directe betekenis, maar ik kom er niet meer uit, wil iemand me helpen, Grazie Sigune!
sigune
Dutch translation:niet combineerbaar
Explanation:
Dat zou ik persoonlijk zeggen, maar ik zou toevoegen waarmee niet kan worden gecombineerd.
Selected response from:

hirselina
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2niet cumuleerbaar
Jan VERHEYDEN
3niet combineerbaarhirselina


Discussion entries: 2





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
niet cumuleerbaar


Explanation:
of ook: niet optelbaar / niet te combineren

Jan VERHEYDEN
Italy
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maaike van Vlijmen
2 hrs
  -> bedankt!

agree  Sherefedin MUSTAFA
2 hrs
  -> bedankt!

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
niet combineerbaar


Explanation:
Dat zou ik persoonlijk zeggen, maar ik zou toevoegen waarmee niet kan worden gecombineerd.

hirselina
Works in field
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in DutchDutch