KudoZ home » Italian to Dutch » Tourism & Travel

Rivenditore autorizzato

Dutch translation: erkend verkooppunt


22:46 Apr 26, 2008
Italian to Dutch translations [PRO]
Tourism & Travel
Italian term or phrase: Rivenditore autorizzato
Rivenditore autorizzato

verkoper met vergunning?

De tekst gaat over een dienstregeling van boot tochten.

Grazie Sigune
sigune
Dutch translation:erkend verkooppunt
Explanation:
In deze context misschien iets duidelijker.
Selected response from:

anejin
Netherlands
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5erkend dealer
J.G. Dekker
4 +1erkend verkooppuntanejin
4erkende wederverkoper
Vincenzo Militano


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
erkend dealer


Explanation:
Ik zou zeggen "erkend dealer" naar analogie van "intermediario autorizzato" = erkend makelaar.

J.G. Dekker
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
erkend verkooppunt


Explanation:
In deze context misschien iets duidelijker.

Example sentence(s):
  • Eurex is een officieel erkend verkooppunt voor de Japan Rail Pass

    Reference: http://www.eurex.be/home_nl.php
anejin
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxcora leek
8 hrs

1 day11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
erkende wederverkoper


Explanation:
...

Vincenzo Militano
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in ItalianItalian