KudoZ home » Italian to Finnish » Mechanics / Mech Engineering

essiccatore ad assorbimento

Finnish translation: adsorption dryer


15:12 Oct 24, 2007
Italian to Finnish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Italian term or phrase: essiccatore ad assorbimento
asennetaan paineilman käsittelyä varten oleviin kompressoreihin.
tradu
Italy
Finnish translation:adsorption dryer
Explanation:
Tällaisen termin löysin alla olevasta linkistä. Siellä oli termi "adsorption compressed air dryer", joka voisi sopia tekstiisi, jos kyse on kerta paineilmasta. Myös yllä olevaa termiä kuitenkin käytetään.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-10-24 18:08:35 GMT)
--------------------------------------------------

Hei taas! Sattuipa pieni moka, kun laitoinkin sinulle englanninkielisen termin ajatuksissani... Tsekkaan vielä, jos löydän sille suomenkielisen vastineen!!!
Selected response from:

Sanna Autere
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5adsorptiokuivain
Sanna Autere
5adsorption dryer
Sanna Autere


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
adsorption dryer


Explanation:
Tällaisen termin löysin alla olevasta linkistä. Siellä oli termi "adsorption compressed air dryer", joka voisi sopia tekstiisi, jos kyse on kerta paineilmasta. Myös yllä olevaa termiä kuitenkin käytetään.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-10-24 18:08:35 GMT)
--------------------------------------------------

Hei taas! Sattuipa pieni moka, kun laitoinkin sinulle englanninkielisen termin ajatuksissani... Tsekkaan vielä, jos löydän sille suomenkielisen vastineen!!!


    Reference: http://www.directindustry.it/fabbricante-industriale/essicca...
Sanna Autere
Greece
Native speaker of: Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: kiitos!


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
adsorptiokuivain


Explanation:
No niin, löytyihän se. Tällä hakusanalla löytyy useita sivustoja. Anteeksi sähläily. ;)

Sanna Autere
Greece
Native speaker of: Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 8