KudoZ home » Italian to Greek » Economics

Fondi obbligazionari euro-governativi

Greek translation: ομολογιακοί κρατικοί τίτλοι ευρωζώνης


08:24 Feb 19, 2009
Italian to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
Italian term or phrase: Fondi obbligazionari euro-governativi
Καλημέρα!

Αναφέρεται σε ταχυδρομικά αποταμιευτικά προϊόντα και σε συγκρίσιμα προϊόντα άλλων πηγών (μη ταχυδρομικά). Η φράση αυτή προέρχεται από πίνακα όπου παρατίθενται τα προϊόντα αυτά, οπότε δεν υπάρχει συγκείμενο.
Eleni Makantani
Greece
Greek translation:ομολογιακοί κρατικοί τίτλοι ευρωζώνης
Explanation:
Obbligazionari Area Euro - Governativi

DESCRIZIONE


Fondi che investono in titoli obbligazionari emessi prevalentemente da emittenti governativi dell'area euro ed espressi in euro.


La parte preponderante dei titoli obbligazionari presenti nei portafogli dei fondi inclusi in questa categoria è considerata di elevata qualità secondo gli standard delle principali agenzie di rating internazionali. Non sono previste particolari specializzazioni sulla curva delle scadenze.

new.bluerating.com/component/glossario/view/365-obbligazionari-area-euro--governativi-.html - 89k -

Άρα οι προϋποθέσεις είναι τόσο η έκδοση σε ευρώ, όσο και η υπαγωγή του κράτους στην Ε.Κ.

Ομολογιακοί Τίτλοι Ελληνικής Αγοράς: JP Morgan Govt Bond Unhedged Greece. • Ομολογιακοί Κρατικοί Τίτλοι Ευρωζώνης: iBoxx € Sovereigns Eurozone Performance ...
www.nbgam.gr/funds/pd/rg/rg968.pdf -




--------------------------------------------------
Note added at 2 ώρες (2009-02-19 10:34:07 GMT)
--------------------------------------------------

Tutte le News su Fondi - Fondi Pensione - Fondi Hedge - Fondi Assicurativi - ETF e Certificati.
new.bluerating.com/component/glossario/view/365-obbligazionari-area-euro--governativi-.html - 89k -
Selected response from:

Panagiotis Andrias
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ομολογιακοί κρατικοί τίτλοι ευρωζώνης
Panagiotis Andrias
3κρατικές ομολογίες σε ευρώ
Irini Doulami


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
κρατικές ομολογίες σε ευρώ


Explanation:
fondi obbligazionari είναι οι ομολογίες
governativo είναι ο κρατικός


    Reference: http://iate.europa.eu/iatediff/SearchByQuery.do
    Reference: http://it.answers.yahoo.com/question/index?qid=2008080103515...
Irini Doulami
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ομολογιακοί κρατικοί τίτλοι ευρωζώνης


Explanation:
Obbligazionari Area Euro - Governativi

DESCRIZIONE


Fondi che investono in titoli obbligazionari emessi prevalentemente da emittenti governativi dell'area euro ed espressi in euro.


La parte preponderante dei titoli obbligazionari presenti nei portafogli dei fondi inclusi in questa categoria è considerata di elevata qualità secondo gli standard delle principali agenzie di rating internazionali. Non sono previste particolari specializzazioni sulla curva delle scadenze.

new.bluerating.com/component/glossario/view/365-obbligazionari-area-euro--governativi-.html - 89k -

Άρα οι προϋποθέσεις είναι τόσο η έκδοση σε ευρώ, όσο και η υπαγωγή του κράτους στην Ε.Κ.

Ομολογιακοί Τίτλοι Ελληνικής Αγοράς: JP Morgan Govt Bond Unhedged Greece. • Ομολογιακοί Κρατικοί Τίτλοι Ευρωζώνης: iBoxx € Sovereigns Eurozone Performance ...
www.nbgam.gr/funds/pd/rg/rg968.pdf -




--------------------------------------------------
Note added at 2 ώρες (2009-02-19 10:34:07 GMT)
--------------------------------------------------

Tutte le News su Fondi - Fondi Pensione - Fondi Hedge - Fondi Assicurativi - ETF e Certificati.
new.bluerating.com/component/glossario/view/365-obbligazionari-area-euro--governativi-.html - 89k -

Panagiotis Andrias
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ! Καλημέρα!