KudoZ home » Italian to Greek » Furniture / Household Appliances

acciaio di serie

Greek translation: κοινός χάλυβας


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:acciaio di serie
Greek translation:κοινός χάλυβας
Entered by: Ioanna Karamanou

07:06 Feb 16, 2007
Italian to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Furniture / Household Appliances
Italian term or phrase: acciaio di serie
Piede tubolare in acciaio di serie
Ioanna Karamanou
United States
κοινός χάλυβας
Explanation:
mallon prokeitai gia "koino xalyva", des ayto:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...
(45) Σε αντίθεση με τον κοινό χάλυβα, που θεωρείται προϊόν σε ώριμη φάση, ο ανοξείδωτος χάλυβας ....

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...
(45) A differenza dell'acciaio ordinario al carbonio che viene considerato un prodotto maturo, l'acciaio inossidabile...
Selected response from:

Giuseppina DILILLO
Italy
Grading comment
Standard steel, yes. Thank you!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4τυπικός χάλυβας
Valentini Mellas
3κοινός χάλυβας
Giuseppina DILILLO


Discussion entries: 1





  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
τυπικός χάλυβας


Explanation:
Ο χάλυβας αυτός δεν είναι ούτε φτιαγμένος εν ψυχρώ ούτε με ειδικες΄διεργασίες ... αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι προϊόν είναι εκτός εάν είναι τραπέζι ή κάτι περίεργο .... τέτοιες πληροφορίες για το τι είδος επίπλου μιλάμε δεν έχεις;

Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
Notes to answerer
Asker: Πόδι καναπέ/πολυθρόνας.


1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
κοινός χάλυβας


Explanation:
mallon prokeitai gia "koino xalyva", des ayto:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...
(45) Σε αντίθεση με τον κοινό χάλυβα, που θεωρείται προϊόν σε ώριμη φάση, ο ανοξείδωτος χάλυβας ....

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...
(45) A differenza dell'acciaio ordinario al carbonio che viene considerato un prodotto maturo, l'acciaio inossidabile...

Giuseppina DILILLO
Italy
Native speaker of: Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Standard steel, yes. Thank you!