KudoZ home » Italian to Polish » Chemistry; Chem Sci/Eng

desorbimento

Polish translation: desorbcja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:desorbimento
Polish translation:desorbcja
Entered by: Maciej Andrzejczak

21:36 Oct 30, 2007
Italian to Polish translations [PRO]
Chemistry; Chem Sci/Eng / karta charakterystyki
Italian term or phrase: desorbimento
Il prodotto non contiene sostanze per le quali siano state fornite le specifiche informazioni circa la loro distribuzione, nota o presunta in compartimenti ambientali o dati circa il loro assorbimento/desorbimento
Maciej Andrzejczak
Poland
desorbcja (w chemii)
Explanation:
Desorbcja jest techniką znacznie upraszczającą i przyspieszającą szereg aplikacji z zakresu chromatografii gazowej (GC), w tym: monitoring powietrza, analizą lotnych składników uwalnianych z materiałów półprzewodnikowych, polimerów, tapicerki i wyposażenia, opakowań, farmaceutyków oraz analizę dodatków smakowych i zapachowych.
Selected response from:

TadeuszW
Grading comment
dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4desorbcja (w chemii)TadeuszW
3odseparowanie
smerfetka1


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
odseparowanie


Explanation:
Desorbimento = Il processo inverso rispetto all’adsorbimento

smerfetka1
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
desorbcja (w chemii)


Explanation:
Desorbcja jest techniką znacznie upraszczającą i przyspieszającą szereg aplikacji z zakresu chromatografii gazowej (GC), w tym: monitoring powietrza, analizą lotnych składników uwalnianych z materiałów półprzewodnikowych, polimerów, tapicerki i wyposażenia, opakowań, farmaceutyków oraz analizę dodatków smakowych i zapachowych.


TadeuszW
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Maria Jędrzejczyk: Zgadza się, ale pisane przez "p"! absorpcja/desorpcja
1706 days