KudoZ home » Italian to Polish » Mechanics / Mech Engineering

1 blad 82CT1 - guasto sulla centralina di riscaldamento 1 - Verificare.

Polish translation: 1 blad 82CT1 - awaria w urządzeniu sterującym systemem ogrzewania 1 - Sprawdzić.


12:09 Oct 29, 2007
Italian to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / przemysł drukarski
Italian term or phrase: 1 blad 82CT1 - guasto sulla centralina di riscaldamento 1 - Verificare.
Proszę bardzo o wsparcie w przetłumaczeniu tego błędu maszyny z języka włoskiego na polski. Natrafiłem na to w tłumaczeniu instrukcji napisanej po angielsku i zapotrzebowanej na polski. Nie znam włoskiego, więc potrzebuję pomocy. Z góry dziękuję. Rafał
Rafal Piasta
Poland
Polish translation:1 blad 82CT1 - awaria w urządzeniu sterującym systemem ogrzewania 1 - Sprawdzić.
Explanation:
Uwaga: centralina - urządzenie sterujące (niekiedy przełącznik)
centralino - centralka, centrala
Selected response from:

Andrzej Szadkowski
Poland


Summary of answers provided
41 bląd 82CT1 - uszkodzenie centrali ogrzewania/grzewczejmento
Ossetta
31 blad 82CT1 - awaria w urządzeniu sterującym systemem ogrzewania 1 - Sprawdzić.
Andrzej Szadkowski


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
1 bląd 82CT1 - uszkodzenie centrali ogrzewania/grzewczejmento


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at   15 min (2007-10-29 12:24:55 GMT)
--------------------------------------------------

ogrzewania/grzewczej

Ossetta
Poland
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 30

47 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
1 blad 82CT1 - awaria w urządzeniu sterującym systemem ogrzewania 1 - Sprawdzić.


Explanation:
Uwaga: centralina - urządzenie sterujące (niekiedy przełącznik)
centralino - centralka, centrala

Andrzej Szadkowski
Poland
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: Dziękuję Andrzeju :)