KudoZ home » Italian to Polish » Mechanics / Mech Engineering

connettore circolare vol. 35 poli femmina 90 gradi a baionetta

Polish translation: wtyczka okrągła/koncentryczna 35 pin żeńska (95 stopni) bagnetowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:connettore circolare vol. 35 poli femmina 90 gradi a baionetta
Polish translation:wtyczka okrągła/koncentryczna 35 pin żeńska (95 stopni) bagnetowa
Entered by: Ossetta

19:41 Apr 30, 2008
Italian to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Italian term or phrase: connettore circolare vol. 35 poli femmina 90 gradi a baionetta
Wedlug klienta po angielsku jest to :
STRAIGHT PLUG 35 PIN FEMALE ale wersja angielska wydaje mi sie nieco uproszczona
Nie mam kontekstu poniewaz jest to jeden z komponentow obwodow elektrycznych (wyliczanka). Dzieki za pomoc
Anna Marta Chelicka-Bernardo
Poland
wtyczka okrągła/koncentryczna 35 pin żeńska (95 stopni) bagnetowa
Explanation:
albo
35-pinowa wtyczka okrągła żeńska (95 stopni) z bagnetem
bagnetowa 35-pinowa wtyczka okrągła żeńska (95 stopni)

inne opcje "z przyłaczem bagnetowym"

www.xmod.pl/products/psumod/uvhousing.htm
www.ompl.org/flash,t10
Selected response from:

Ossetta
Poland
Grading comment
GRAZIE, GRAZIE, GRAZIE... COME SEMPRE MOLTO CHIARA.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wtyczka okrągła/koncentryczna 35 pin żeńska (95 stopni) bagnetowa
Ossetta
3konektor okrągły o 35 otworach wtyczkowych na 90 stopni z połączeniem typu bagnet
Iwona Szatkowska


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
konektor okrągły o 35 otworach wtyczkowych na 90 stopni z połączeniem typu bagnet


Explanation:
albo, konektor okrągły na 35 otworów wtyczkowych na 90 stopni z blokadą tybu bagnet.

Iwona Szatkowska
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28
Notes to answerer
Asker: DZIEKUJE


1 day11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wtyczka okrągła/koncentryczna 35 pin żeńska (95 stopni) bagnetowa


Explanation:
albo
35-pinowa wtyczka okrągła żeńska (95 stopni) z bagnetem
bagnetowa 35-pinowa wtyczka okrągła żeńska (95 stopni)

inne opcje "z przyłaczem bagnetowym"

www.xmod.pl/products/psumod/uvhousing.htm
www.ompl.org/flash,t10

Example sentence(s):
  • C:Aux Power (opcja) wtyczka bagnetowa. 12 V prądu stałego.
  • Wtyczki UV - 90 Stopni zasilanie SerialATA. 5 pinowa wtyczka żeńska.

    Reference: http://www.licznik.com.pl/cennik3.php
    Reference: http://www.wika.de/pdf/datenblaetter/pe/DS_PE8130_PL.pdf
Ossetta
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 30
Grading comment
GRAZIE, GRAZIE, GRAZIE... COME SEMPRE MOLTO CHIARA.
Notes to answerer
Asker: DZIEKUJE