KudoZ home » Italian to Polish » Mechanics / Mech Engineering

tornio mobile

Polish translation: tokarka przenosna


07:50 Feb 9, 2009
Italian to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Italian term or phrase: tornio mobile
pojawia sie w instrukcji obslugi cyfrowego centrum obrobkowego jako jedno z urzadzen towarzyszacych, myslalam o doslownym tlumaczeniu "tokarka ruchoma" ale jestem pewna czy istnieje takie urzadzenie w polskim nazewnictwie
Ewa Dziejuch
Italy
Polish translation:tokarka przenosna
Explanation:
Ale bez kontekstu trudno powiedziec.
Mozesz wkleic kontekst?
Selected response from:

Anna Marta Chelicka-Bernardo
Poland
Grading comment
zapytam klienta o co mu chodzi, dziekuje bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3tokarka o ruchomym wzrecienniku
Malgorzata Decewicz
2tokarka przenosna
Anna Marta Chelicka-Bernardo


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
tokarka przenosna


Explanation:
Ale bez kontekstu trudno powiedziec.
Mozesz wkleic kontekst?

Anna Marta Chelicka-Bernardo
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 106
Grading comment
zapytam klienta o co mu chodzi, dziekuje bardzo

31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tokarka o ruchomym wzrecienniku


Explanation:
istnieją tokarki o wrzecienniku stałym lub ruchomym
tzn.
torni a fantina fissa o mobile
" Per torni a CNC con fantina fissa o mobile, con magazzino a piani sovrapposti o a fascio."
http://www.iemca.com/italiano/prodotticatalogo.html

--------------------------------------------------
Note added at 5 ore (2009-02-09 13:25:11 GMT)
--------------------------------------------------

przepraszam za literówkę
oczywiście chodzi o
tokarkę o ruchomym wrzecienniku

Example sentence(s):
  • Ruch osi Z jest realizowany za pomocą ruchomego wrzeciennika. We wrzeciennik wintegrowane jest wrzeciono / jednostka napędowa.

    Reference: http://www.iemca.com/italiano/prodotticatalogo.html
    Reference: http://www.leasingrozwija.pl/leasing-oferty/maszyny/artykuly...
Malgorzata Decewicz
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: dzieki zapytam klienta o co mu chodzi