KudoZ home » Italian to Polish » Mechanics / Mech Engineering

punta trascinatrice

Polish translation: kieł zabierakowy


09:26 Feb 10, 2009
Italian to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Italian term or phrase: punta trascinatrice
punta trasciatrice del tornio - pojawia sie w instrukcji montazu tokarki
Ewa Dziejuch
Italy
Polish translation:kieł zabierakowy
Explanation:
albo po prostu kieł

wyjasnienia jak wyzej :)

--------------------------------------------------
Note added at 4 ore (2009-02-10 14:11:27 GMT)
--------------------------------------------------

Nie sadze, ze swider skraw. jest elementem tokarki :) W necie pusto na ten temat. Ja poszlabym tropem kla :) Wejdz na http://www.ddt.promapl.pl/DSL-450-1000.pdf link, tam jest tez ilustracja, moze po tym poznasz. Pozdrawiam
KAROLINA

--------------------------------------------------
Note added at 5 ore (2009-02-10 14:48:26 GMT)
--------------------------------------------------

Wg mnie tez:) Ale masz racje, warto sie upewnic!Pzdr
Selected response from:

Karolina Aniela Wilk
Grading comment
Dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kieł zabierakowy
Karolina Aniela Wilk
2śruba pociągowa
Anna Marta Chelicka-Bernardo
Summary of reference entries provided
kieł tokarski
Karolina Aniela Wilk

Discussion entries: 8





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
śruba pociągowa


Explanation:
Ewa, moze chodzi o srube pociagowa:
3) Tokarki pociągowe - wyposażone w wałek pociągowy i śrubę pociągową, która umożliwia nacinanie gwintu.
http://www.google.it/search?hl=it&as_qdr=all&q=sruba pociago...
Jesli chodzi np. o tokarke pociagowa, to moze to jest dobry trop?
Na pewno
Po ang. SPUR DRIVE:
http://images.google.it/imgres?imgurl=http://www.la-truciola...


    Reference: http://www.tokarki.net/tokarki-pociagowe.html
Anna Marta Chelicka-Bernardo
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 106

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kieł zabierakowy


Explanation:
albo po prostu kieł

wyjasnienia jak wyzej :)

--------------------------------------------------
Note added at 4 ore (2009-02-10 14:11:27 GMT)
--------------------------------------------------

Nie sadze, ze swider skraw. jest elementem tokarki :) W necie pusto na ten temat. Ja poszlabym tropem kla :) Wejdz na http://www.ddt.promapl.pl/DSL-450-1000.pdf link, tam jest tez ilustracja, moze po tym poznasz. Pozdrawiam
KAROLINA

--------------------------------------------------
Note added at 5 ore (2009-02-10 14:48:26 GMT)
--------------------------------------------------

Wg mnie tez:) Ale masz racje, warto sie upewnic!Pzdr

Karolina Aniela Wilk
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 46
Grading comment
Dzieki




Reference comments


31 mins
Reference: kieł tokarski

Reference information:
Witam ponownie, jestem prawie pewna, ze chodzi o kiel tokarski, ale czekam na dalsze informacje od Ciebie.
Zobacz link
"Il trascinatore è una punta che viene montata sul tornio al posto del mandrino autocentrante ..." czyli kiel montowany na tokarce w miejscu wrzeciona


    Reference: http://it.wikipedia.org/wiki/Trascinatore
Karolina Aniela Wilk
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 46