KudoZ home » Italian to Polish » Mechanics / Mech Engineering

benna

Polish translation: pojemnik do betonu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:benna per calcestruzzo
Polish translation:pojemnik do betonu
Entered by: Anna Marta Chelicka-Bernardo

09:47 Feb 16, 2009
Italian to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Italian term or phrase: benna
Pytanie z pozoru latwe ale moje poszukiwania w googlu jak dotad nie przyniosly skutku.
Chodzi o pojemnik z ktorego cement przesylany jest do wagonikow. Po ang. jest to concrete/ cement bucket.
http://images.google.it/images?gbv=2&hl=it&q=bucket concrete

http://images.google.it/images?gbv=2&hl=it&q=benna conica

Slownik podaje czerpak (odpada), chwytak (raczej nie w tym przypadku), kubel, wiadro ???).

Przypuszczam, ze w j. polskim jest to cos w stylu dozownika, dozatora....... Ale nie jestem pewna i nie moge znalezc zadnego potwierdzenia w internecie.

Dziekuje za wasza pomoc.
Anna Marta Chelicka-Bernardo
Poland
pojemnik do betonu
Explanation:
Tak to występuje w nazewnictwie producentów tego typu urządzeń.
Selected response from:

Piotr Plonski
Poland
Grading comment
Dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1pojemnik do betonu
Piotr Plonski
3kubel do masy betonowej
Ewa Dziejuch


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kubel do masy betonowej


Explanation:
znalazlam w slowniku naukowo-technicznym ang-pol, moze sie przyda

Ewa Dziejuch
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Polish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
pojemnik do betonu


Explanation:
Tak to występuje w nazewnictwie producentów tego typu urządzeń.


    Reference: http://www.zrembkulczyk.pl/oferta/pojemniki_do_betonu
Piotr Plonski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24
Grading comment
Dzieki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iwona Szatkowska Rosso
19 mins
  -> dziękuję