KudoZ home » Italian to Polish » Other

certificato di collaudo

Polish translation: świadectwo/certyfikat (wykonania) badania (lub próby/testu)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:certificato di collaudo
Polish translation:świadectwo/certyfikat (wykonania) badania (lub próby/testu)
Entered by: Maciej Andrzejczak

09:53 Sep 4, 2006
Italian to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
Italian term or phrase: certificato di collaudo
Certificato di collaudo del Costruttore

jeden z dokumentów składanych przez producenta urządzeń elektrycznych w ramach oferty. Ma to odpowiednik polski?
Maciej Andrzejczak
Poland
swiadectwo/certyfikat (wykonania) badania (lub próby/testu)
Explanation:
certificato di collaudo (certificato di prova) - (techn.) swiadectwo lub certyfikat (wykonania) badania (lub próby/testu)
prova di lavoro come da certificato di collaudo.- test urzadzenia zgodnie z norma kontroli pomiarow (dokaldnie chodzi o norme ustalajaca etap po etapie poszcegolne testy urzadzenia)
http://www.wloski.ang.pl/Messa_in_funzione_4469.html
certyfikat badania
http://tinyurl.com/mcyj5
swiadectwo badania
http://tinyurl.com/mmwlq
Selected response from:

bezowski
Poland
Grading comment
dzięki za pełną odpowiedź, pozdrawiam
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1swiadectwo probyMilana D?ugopolska
3swiadectwo/certyfikat (wykonania) badania (lub próby/testu)
bezowski


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
swiadectwo proby


Explanation:
.

Milana D?ugopolska
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bezowski
5 mins

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
swiadectwo/certyfikat (wykonania) badania (lub próby/testu)


Explanation:
certificato di collaudo (certificato di prova) - (techn.) swiadectwo lub certyfikat (wykonania) badania (lub próby/testu)
prova di lavoro come da certificato di collaudo.- test urzadzenia zgodnie z norma kontroli pomiarow (dokaldnie chodzi o norme ustalajaca etap po etapie poszcegolne testy urzadzenia)
http://www.wloski.ang.pl/Messa_in_funzione_4469.html
certyfikat badania
http://tinyurl.com/mcyj5
swiadectwo badania
http://tinyurl.com/mmwlq

bezowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzięki za pełną odpowiedź, pozdrawiam