KudoZ home » Italian to Polish » Other

chiamare in causa terzi

Polish translation: wzywać do udzialu w sprawie osoby trzecie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:chiamare in causa terzi
Polish translation:wzywać do udzialu w sprawie osoby trzecie
Entered by: Maciej Andrzejczak

10:36 Oct 25, 2006
Italian to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Other
Italian term or phrase: chiamare in causa terzi
Io sottoscritto xxx, quale legale rappresentante del xxx., delego a rappresentarmi e difendermi nel corso del presente giudizio e successivi atti YYYY, conferendole ogni inerente facoltà, compresa quella di nominare sostituti, chiamare in causa terzi ed eleggo domicilio speciale presso il suo studio

czy tu dokładnie chodzi o powoływanie osób trzecich?
Maciej Andrzejczak
Poland
wzywac do udzialu w sprawie osoby trzecie
Explanation:
tak to sie tlumaczy: wzywac do udzialu w sprawie osoby trzecie
Selected response from:

Krzysztof Bogucki
Grading comment
dzięki
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5występować z powództwem wobec osób trzecich
Malgorzata Fic-Trzmielewska
4wzywac do udzialu w sprawie osoby trzecieKrzysztof Bogucki


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wzywac do udzialu w sprawie osoby trzecie


Explanation:
tak to sie tlumaczy: wzywac do udzialu w sprawie osoby trzecie

Krzysztof Bogucki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7
Grading comment
dzięki

27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
występować z powództwem wobec osób trzecich


Explanation:
Zwykle tak to tłumaczę

Malgorzata Fic-Trzmielewska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3