KudoZ home » Italian to Polish » Tech/Engineering

perno d'innesto

Polish translation: sworzen zlacza


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:perno d'innesto
Polish translation:sworzen zlacza
Entered by: Krzysztof Bogucki

14:17 Apr 3, 2003
Italian to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
Italian term or phrase: perno d'innesto
Antifurto in acciaio -Moto/ Scooters
Agata Stoch
sworzen zlacza
Explanation:
Chyba chodzi o sworzen laczacy dwa elementy blokady, moze zamykany kluczem? Z kontekstu niewiele wynika ale tak to rozumiem.
Selected response from:

Krzysztof Bogucki
Grading comment
Wielkie dzieki!!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sworzen zlaczaKrzysztof Bogucki
3blokada sprzęgła
Maciej Andrzejczak


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
blokada sprzęgła


Explanation:
perno to czop ale jeśli to ma byc antykradzieżowe to chuba chodzi o stalową linke, która może blokować sprzęgło - a więc chyba blokada...

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 59

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sworzen zlacza


Explanation:
Chyba chodzi o sworzen laczacy dwa elementy blokady, moze zamykany kluczem? Z kontekstu niewiele wynika ale tak to rozumiem.

Krzysztof Bogucki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 83
Grading comment
Wielkie dzieki!!!!