KudoZ home » Italian to Polish » Tech/Engineering

E` una piattaforma aperta, per qualsiasi genere di contenuto, live&interattivo

Polish translation: patrz niżej


13:28 May 19, 2003
Italian to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
Italian term or phrase: E` una piattaforma aperta, per qualsiasi genere di contenuto, live&interattivo
przesy³anie danych przez satelitê
Monika Wojdyla
Polish translation:patrz niżej
Explanation:
Jest to platforma otwarta, do dowolnego zarządzania zawartością (na żywo i w sposób interaktywny)

szerszy kontekst please !!!
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2patrz niżej
Maciej Andrzejczak
4Jest to platforma otwarta, dla kazdego rodzaju zawartosci, na zywo oraz inerakcyjnieKrzysztof Bogucki


  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
patrz niżej


Explanation:
Jest to platforma otwarta, do dowolnego zarządzania zawartością (na żywo i w sposób interaktywny)

szerszy kontekst please !!!

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 59
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
366 days

agree  Anna Bittner
896 days

2 days8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Jest to platforma otwarta, dla kazdego rodzaju zawartosci, na zywo oraz inerakcyjnie


Explanation:
Jest to platforma otwarta, dla kazdego rodzaju zawartosci, na zywo oraz inerakcyjnie

Krzysztof Bogucki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 83