KudoZ home » Italian to Polish » Tech/Engineering

lana industriale

Polish translation: wełna techniczna


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:lana industriale
Polish translation:wełna techniczna
Entered by: Ossetta

08:16 Nov 13, 2003
Italian to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
Italian term or phrase: lana industriale
brak kontekstu niestety
Miloslawa Kilarska
wełna techniczna
Explanation:
stosowana do wyrobu tłumików lub do produkcji filcu, uzywana także do produkcji materaców
Selected response from:

Ossetta
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5wełna techniczna
Ossetta
4 -1wata przemyslowa
Immo


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
wata przemyslowa


Explanation:
wydaje mi sie ze to bedzie chyba wata przemyslowa bo raczej na welne przemyslowa nie wyglada 'lana to welna lub wata a industriale to przymiotnik znaczacy po prostu przemyslowy
osobiscie kojarzy mi sie to z wata ktora mozna bylo kiedys kupic zamiast teraz tak popularnych podpasek tak zwana wata opatrunkowa bo chyba tak sie u nas nazywala
cele uzytkowe byly oczywiscie rozne od opatrunkow do co tam sobie ktos wymyslil

Immo
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Ossetta: to po prostu we³na techniczna, stosowana m. in do wyrobu filcu lub do wyrobu t³umików
14 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
wełna techniczna


Explanation:
stosowana do wyrobu tłumików lub do produkcji filcu, uzywana także do produkcji materaców


    Reference: http://www.startwent.com.pl/izolacje.html
Ossetta
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 258
Grading comment
dziękuję