KudoZ home » Italian to Polish » Tech/Engineering

cadenza

Polish translation: mechanizm uzywany do nadawania rytmu


11:44 Jan 16, 2004
Italian to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
Italian term or phrase: cadenza
mechanismo polling è usato come cadenza(mowa o programowaniu robota przemys³owego)
Malgorzata Szwec
Polish translation:mechanizm uzywany do nadawania rytmu
Explanation:
Mysle, ze chodzi tu o nadawanie miarowego rytmu pracy urzadzenia.
Selected response from:

Krzysztof Bogucki
Grading comment
Grazie
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1mechanizm uzywany do nadawania rytmuKrzysztof Bogucki
4rytm
leff


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rytm


Explanation:
tak mówią wszelkie słowniki wloskie. No jeszcze może byc 'intonacja', ale to tylko w kontekście gramatycznym.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 88

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
mechanizm uzywany do nadawania rytmu


Explanation:
Mysle, ze chodzi tu o nadawanie miarowego rytmu pracy urzadzenia.

Krzysztof Bogucki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 83
Grading comment
Grazie

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  joannap
1 hr