KudoZ home » Italian to Polish » Transport / Transportation / Shipping

Packing list

Polish translation: specyfikacja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:Packing list
Polish translation:specyfikacja
Entered by: Anna Marta Chelicka-Bernardo

11:14 Feb 22, 2008
Italian to Polish translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping
Italian term or phrase: Packing list
chodzi o spis czesci dostarczonej maszymu. mam dylemat: zostawic "pasking list" jak we wloskim orginale czy przewtlumaczyc "packing lista"?
Dziekuje za pomoc.
Anna Marta Chelicka-Bernardo
Poland
specyfikacja
Explanation:
Specyfikacja
Selected response from:

Piotr Plonski
Poland
Grading comment
Dzieki za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1specyfikacja
Piotr Plonski
5list pakowy
Karolina Aniela Wilk
4Packing list
Agata Stoch


  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Packing list


Explanation:
ri-czesc:-)
to znowu wszystko zalezy od tego czy zostawiasz angielskie terminy w calym tekscie czy nie....

pozdrawiam
Agata


Agata Stoch
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: Dzieki za cenne wskazowki. Chyba lepiej tlumaczyc to co sie da tlumaczyc. W kontekscie mojego dok. chyba lepiej przetlumaczyc "la corrispondenza con la packing list" jako "zgodnosc ze specyfikacja".


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
list pakowy


Explanation:
Mysle,ze przetlumaczyc. Ewentualnie dac ang.termin w nawiasie:
Znalazlam cos takiego (patrz link)
list pakowy (ang. packing list)

Pozdrawiam
KW


    Reference: http://www.bgk.com.pl/druki/firmy_zlecenie_otwarcia_akredyty...
Karolina Aniela Wilk
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
specyfikacja


Explanation:
Specyfikacja



    Reference: http://www.cargoforte.pl/?nodeid=456
Piotr Plonski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dzieki za pomoc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Malgorzata Michalik
26 mins
  -> dziękuję