KudoZ home » Italian to Romanian » Accounting

agevolazione/i

Romanian translation: inlesniri/facilitati (fiscale)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:agevolazioni (fiscali)
Romanian translation:inlesniri/facilitati (fiscale)
Entered by: Nona Stanciu Dell'Acqua

15:56 Feb 16, 2007
Italian to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
Italian term or phrase: agevolazione/i
Sono state accordate agevolazioni fiscali in base alla Legge.....
Nona Stanciu Dell'Acqua
Italy
inlesniri (fiscale)
Explanation:
Nu stiu daca am vazut eu bine, dar parca era vorba de termen IT>RO si nu IT> EN.
Eu as spune INLESNIRI FISCALE

--------------------------------------------------
Note added at 23 minute (2007-02-16 16:20:51 GMT)
--------------------------------------------------

sau cum am mai vazut pe undeva: scutiri/reduceri la plata impozitelor si taxelor
Selected response from:

Livia Seniuc
Italy
Grading comment
Multumesc Livia
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3inlesniri (fiscale)
Livia Seniuc
5 +2facilitati fiscale
Le Gall Monica
5tax break
Marinela Sandoval
4tax concession
Mary Stefan
4facilităţiMagda Pirgaru


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
tax break


Explanation:
agevolazione fiscale= tax break

Marinela Sandoval
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc Marinela


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
facilităţi


Explanation:
..


    Reference: http://www.cofinantare.ro/companiile-petroliere-cer-facilita...
    Reference: http://anaf.mfinante.ro/wps/PA_1_1_21L/ANAF/legislatie/juris...
Magda Pirgaru
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 14
Notes to answerer
Asker: Multumesc Magda


20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
facilitati fiscale


Explanation:
vezi intrebarea 39 pe site-ul de mai jos


    Reference: http://www.mfinante.ro/contribuabili/faq/intrebari.jsp?selec...
Le Gall Monica
France
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc Monica


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mary Stefan
8 mins
  -> Multumesc!

agree  Lidia Matei
1 hr
  -> multumesc, Lidia! ce mai faci?

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
inlesniri (fiscale)


Explanation:
Nu stiu daca am vazut eu bine, dar parca era vorba de termen IT>RO si nu IT> EN.
Eu as spune INLESNIRI FISCALE

--------------------------------------------------
Note added at 23 minute (2007-02-16 16:20:51 GMT)
--------------------------------------------------

sau cum am mai vazut pe undeva: scutiri/reduceri la plata impozitelor si taxelor

Livia Seniuc
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc Livia

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mary Stefan: Da Livia. Este din IT in RO : ) Greseala mea.
3 mins
  -> multumesc, Mary

agree  Lucica Abil
27 mins
  -> multumesc, Lucia :)

agree  Anca Petrescu
12 hrs

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tax concession


Explanation:
I also found "fiscal concessions".
Cheers! : )

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2007-02-16 16:22:53 GMT)
--------------------------------------------------

I guess you need it in Romanian after all : )

Mary Stefan
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Tks Mary, you guess well ! :)