KudoZ home » Italian to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

flauto iniettori

Romanian translation: rampă comună de injecţie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:flauto iniettori
Romanian translation:rampă comună de injecţie
Entered by: Lucica Abil

15:49 Oct 21, 2007
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
Italian term or phrase: flauto iniettori
... tra la tubazione di mandata del metano e il codolo della bi-vite per il fissaggio destro del flauto iniettori ...

Mulţumesc frumos pentru orice sugestie!
Lucica Abil
Romania
rampă comună de injecţie
Explanation:
Am căutat mult, dar cred că despre asta este vorba

În engleză „common rail”
http://www.lucapiancastelli.ing.unibo.it/Presentazione Sorre...
”Il Common Rail è un sistema di iniezione che prevede, a differenza dei sistemi di iniezione tradizionali, una pressione elevatissima del combustibile all'interno di un unico condotto (il condotto comune o common rail) che alimenta gli iniettori ottenuta grazie ad una pompa elettrica.”
http://staff.nt2.it/michele/parola_388_common_rail.aspx

http://209.85.129.104/search?q=cache:ZGBiPzROXgwJ:www.mondoa...
http://www.autoconcret.ro/content/view/425/41/
„La vechile motoare diesel o pompă-distribuitor asigura presiunea necesară la injectoare care erau simple duze prin care motorina era pulverizată în camera de ardere.

„La sistemele cu rampă comună, distribuitorul este eliminat. O pompă de înaltă presiune menţine motorina la o presiune constantă de 1800 bari într-o rampă comună, o conductă unică care alimenteză fiecare injector comandat electro-magnetic de mare precizie sau chiar injectoare piezo-electrice”
http://ro.wikipedia.org/wiki/Motor_diesel


Selected response from:

Monica Tuduce
Luxembourg
Grading comment
Perfect, am găsit multe referinţe http://www.google.ro/search?hl=ro&rlz=1T4SKPB_enRO205RO205&q=%E2%80%9Erampa+comuna+de+injectie%E2%80%9D&btnG=C%C4%83utare&meta=lr%3Dlang_ro

http://www.google.ro/search?hl=ro&rlz=1T4SKPB_enRO205RO205&q=%E2%80%9Erampa+comuna%E2%80%9D&btnG=C%C4%83utare&meta=lr%3Dlang_ro
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3rampă comună de injecţie
Monica Tuduce
3conductă de injecţie
Cristiana Coblis


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
conductă de injecţie


Explanation:
O resursă care poate ajuta: http://www.termo.utcluj.ro/termoluc/L19/lucr19.html

HTH

Cristiana Coblis
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
rampă comună de injecţie


Explanation:
Am căutat mult, dar cred că despre asta este vorba

În engleză „common rail”
http://www.lucapiancastelli.ing.unibo.it/Presentazione Sorre...
”Il Common Rail è un sistema di iniezione che prevede, a differenza dei sistemi di iniezione tradizionali, una pressione elevatissima del combustibile all'interno di un unico condotto (il condotto comune o common rail) che alimenta gli iniettori ottenuta grazie ad una pompa elettrica.”
http://staff.nt2.it/michele/parola_388_common_rail.aspx

http://209.85.129.104/search?q=cache:ZGBiPzROXgwJ:www.mondoa...
http://www.autoconcret.ro/content/view/425/41/
„La vechile motoare diesel o pompă-distribuitor asigura presiunea necesară la injectoare care erau simple duze prin care motorina era pulverizată în camera de ardere.

„La sistemele cu rampă comună, distribuitorul este eliminat. O pompă de înaltă presiune menţine motorina la o presiune constantă de 1800 bari într-o rampă comună, o conductă unică care alimenteză fiecare injector comandat electro-magnetic de mare precizie sau chiar injectoare piezo-electrice”
http://ro.wikipedia.org/wiki/Motor_diesel




Monica Tuduce
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Perfect, am găsit multe referinţe http://www.google.ro/search?hl=ro&rlz=1T4SKPB_enRO205RO205&q=%E2%80%9Erampa+comuna+de+injectie%E2%80%9D&btnG=C%C4%83utare&meta=lr%3Dlang_ro

http://www.google.ro/search?hl=ro&rlz=1T4SKPB_enRO205RO205&q=%E2%80%9Erampa+comuna%E2%80%9D&btnG=C%C4%83utare&meta=lr%3Dlang_ro
Notes to answerer
Asker: În altă parte, văd că-i spune „collettore iniettori nel vano motore”. Este vorba despre un automobil.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magda Pirgaru
3 mins

agree  mihaela maricescu: ok, desi personal as evita "comuna" (rampa injectoare sau rampa de comanda injectoare :))
14 hrs

agree  Cristiana Coblis: şi eu cred că asta este.
18 hrs