KudoZ home » Italian to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

tubazione di mandata

Romanian translation: conductă de alimentare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:tubazione di mandata
Romanian translation:conductă de alimentare
Entered by: Lucica Abil

15:50 Oct 21, 2007
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
Italian term or phrase: tubazione di mandata
... tra la tubazione di mandata del metano e il codolo della bi-vite per il fissaggio destro del flauto iniettori ...
Mulţumesc!
Lucica Abil
Romania
tub de alimentare
Explanation:
Cred că asta este.
HTH
Selected response from:

Cristiana Coblis
Romania
Grading comment
Mulţumesc, fetelor, pentru ajutor!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1conductă de refulare/ de evacuare
Monica Tuduce
3 +2tub de alimentare
Cristiana Coblis


Discussion entries: 4





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
tub de alimentare


Explanation:
Cred că asta este.
HTH

Cristiana Coblis
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulţumesc, fetelor, pentru ajutor!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mihaela maricescu: exact asta e perechea de antagonisti: tur-retur=mandata-rinvio. personal, as prefera "conducta" in loc de "tub"
14 hrs
  -> mulţumesc.

agree  Monica Tuduce: Da, confirm, am consultat un alt dicţionar tehnic şi e vorba despre conducta de alimentare.
17 hrs
  -> mulţumesc, atunci sigur e conductă :)

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
conductă de refulare/ de evacuare


Explanation:
”Conducta de refulare , racordata la orificiul de refulare aflat deasupra pompei trebuie
sa fie prevazuta cu un robinet de trecere pentru reglarea regimului de lucru si in special pentru
izolarea pompei fata de instalatie in cazul unei interventii de intretinere sau reparatie.”

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2007-10-21 23:45:44 GMT)
--------------------------------------------------

"tubazione di mandata" de sine stătător înseamnă conductă de refulare/ de evacuare.
„Mandata” este „tur” când e în raport cu „ritorno” - ”retur” şi când e vorba de lichide în circuite hidraulice.
Foarte posibil atunci să fie vorba despre ţeava de tur gaz metan.
Nu ajută ce e înainte în frază?



    Reference: http://www.termo.utcluj.ro/ufa/particular/circulei.html
    Reference: http://209.85.129.104/search?q=cache:j1RxpzaEoY4J:quickshop....
Monica Tuduce
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: Atunci, ar fi conducta de evacuare a metanului? Parcă nu-mi sună bine.

Asker: Mandata - tecn., negli impianti idraulici, pneumatici e sim., fase o tratto di un circuito in cui si invia acqua, vapore, aria compressa, ecc. http://www.demauroparavia.it/66422


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magda Pirgaru
1 hr