KudoZ home » Italian to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

riferimenti

Romanian translation: modele


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:riferimenti
Romanian translation:modele
Entered by: Magda Dan

13:45 Sep 3, 2008
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
Italian term or phrase: riferimenti
Descriere discuri de frana:
"La gamma dei dischi forati (oltre 200 riferimenti) è disponibile in alternativa alla versione verniciata"

Am mai gasit hituri asemanatoare pe net...
http://www.valeoservice.com/html/italy/it/produits.gammes.ph...

... dar tot nu am inteles la ce se refera! :(

Multumesc!
Magda Dan
Italy
modele
Explanation:
Eu înţeleg că se referă la modele.
http://www.michelecaroli.com/pastiglie_freno.htm
”Con una produzione annua che supera i 40 milioni di pezzi e una ***gamma di oltre 900 riferimenti*** di pastiglie freno”

Atâtea modele de...
Selected response from:

Monica Tuduce
Luxembourg
Grading comment
Am verificat cu clientul, la modele se referea...
Multumesc mult tuturor!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4referinţe
Lidia Matei
4referiri, indicatii
valdo75
4modele
Monica Tuduce
3trimiteri
ClaudiaDragomir


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
referiri, indicatii


Explanation:
http://209.85.135.104/search?q=cache:2w5VtRzavPcJ:www.bk.adm...

valdo75
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
trimiteri


Explanation:
"stiri si articole 9am - Saptamana 19 - 25 Iunie 2006 / ranking dupa trimiteri. ... acelasi sistem de tractiune integrala si discuri de frana ventilate, ..."
www.9am.ro/arhiva.php/2006/Iunie/saptamana/19-25/trimiteri_... - 63k -



--------------------------------------------------
Note added at 1 ora (2008-09-03 15:25:47 GMT)
--------------------------------------------------

Cred ca se refera la cautarea pe Google a acestor produse auto si la rezultatele acestei cautari.

ClaudiaDragomir
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 16

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
referinţe


Explanation:
peste 200 de referinţe

Lidia Matei
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
modele


Explanation:
Eu înţeleg că se referă la modele.
http://www.michelecaroli.com/pastiglie_freno.htm
”Con una produzione annua che supera i 40 milioni di pezzi e una ***gamma di oltre 900 riferimenti*** di pastiglie freno”

Atâtea modele de...

Monica Tuduce
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Am verificat cu clientul, la modele se referea...
Multumesc mult tuturor!