KudoZ home » Italian to Romanian » Business/Commerce (general)

imprenditoria feminile

Romanian translation: antreprenoriatul feminin


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:imprenditoria feminile
Romanian translation:antreprenoriatul feminin
Entered by: Bianca Fogarasi

10:03 Jun 21, 2005
Italian to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Italian term or phrase: imprenditoria feminile
La Misura 1.1 prevede il sostegno agli investimenti delle PMI tramite la L. 488/92 con particolare riguardo alla promozione dell’imprenditoria femminile attraverso la L.R. 1/2000.

"intreprinzatori de sex femeiesc", "femei de afaceri", "femeilor din sectorul antreprenorial" ?
Bianca Fogarasi
antreprenoriatul feminin
Explanation:
exact ca in limba italiana sau franceza (entrepreneurial feminin) etc., cu adjectivul "feminin". este intrat in uz. vezi http://www.cafa.ro/profil.htm in primul paragraf.
Selected response from:

Florenti Mihalteanu
Grading comment
multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5antreprenoriatul femininFlorenti Mihalteanu
5anteprenoriatul in randul femeilor
cristianac42
4femeilor de afarceriCamelia Ropotan


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
femeilor de afarceri


Explanation:
Cred ca in cazul acesta se traduce prin "femei de afaceri"
promozione dell’imprenditoria femminile - promovarea femeilor de afaceri

Camelia Ropotan
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
anteprenoriatul in randul femeilor


Explanation:
parerea mea

cristianac42
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
antreprenoriatul feminin


Explanation:
exact ca in limba italiana sau franceza (entrepreneurial feminin) etc., cu adjectivul "feminin". este intrat in uz. vezi http://www.cafa.ro/profil.htm in primul paragraf.

Florenti Mihalteanu
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc!