KudoZ home » Italian to Romanian » Business/Commerce (general)

serie storica

Romanian translation: serie temporala


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:serie storica
Romanian translation:serie temporala
Entered by: Bianca Fogarasi

14:27 Jun 24, 2005
Italian to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / statistica
Italian term or phrase: serie storica
L'istituto ha effettuato delle serie storiche e/o statistiche sui fattori di rischio rilevati?
Bianca Fogarasi
serie temporala
Explanation:
in franceza se spune "serie temporelle" care, in dictionarul francez-roman de Christine-Anca Savin, este tradus prin "serie temporala"
Selected response from:

Diana Ionescu
Romania
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5serie temporalaDiana Ionescu
4serie istoricamihaela maricescu


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
serie istorica


Explanation:
stii ca as zice exact la fel? de fapt, sunt studiile efectuate de-a lungul anilor, pana la urma tot un fel de statistica; se refera la cazualitatea sau mai bine zis incidenta unui factor/eveniment in timp.
daca te uiti in internet, vei mai gasi alte exemple in afara celui pe care ti-l dau :"De aceeasi strategie tine si inscrierea acestor compromisuri intr-o serie istorica: nu numai Mihail Sadoveanu, Tudor Arghezi, George Calinescu s. a. ar fi comis compromisuri morale si politice, ci si… Shakespeare, Cervantes ..."
vezi si mai jos, pe site-ul indicat.



    Reference: http://66.102.9.104/search?q=cache:MUYBF0hqKuEJ:www.history-...
mihaela maricescu
Italy
Native speaker of: Romanian

1 day19 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
serie temporala


Explanation:
in franceza se spune "serie temporelle" care, in dictionarul francez-roman de Christine-Anca Savin, este tradus prin "serie temporala"

Diana Ionescu
Romania
Works in field
PRO pts in category: 12
Grading comment
Multumesc!