KudoZ home » Italian to Romanian » Business/Commerce (general)

la societa puo assumere o concedere agenzie, comissioni...

Romanian translation: societatea poate încheia contracte de agenţie, comision...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:la societa puo assumere o concedere agenzie, comissioni...
Romanian translation:societatea poate încheia contracte de agenţie, comision...
Entered by: iliescuedinda

22:46 Feb 13, 2009
Italian to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Business/Commerce (general) / statut al unei Spa
Italian term or phrase: la societa puo assumere o concedere agenzie, comissioni...
-
iliescuedinda
societatea poate încheia contracte de agenţie, comision...
Explanation:
Aceasta fraza "la societa puo assumere o concedere agenzie, comissioni..." face parte din Capitolul "Obiectul de activitate" dintr-un Act Constitutiv şi se referă la contractele de intermediere pe care le poate încheia societatea pentru a-şi îndeplini propriul obiect de activitate.

Înfiinţarea de agenţii, filiale, reprezentanţe este descrisă în capitolul: "Sediul şi durata societăţii"

http://www.topavocat.ro/articol/1-Model-Act-constitutiv-Soci...

http://www.venetomarketing.it/it/articolo_4/


http://www.referate-scolare.ro/economie/Act-constitutiv---CO...
Operatiuni de reprezentare comerciala si intermediere pe cont propriu si /sau pe contul tertilor, in Romania si in strainatate , prin contracte de : vanzare –cumparare , mandat, agent, comision, depozit, consignatie;



--------------------------------------------------
Note added at 1 giorno6 ore (2009-02-15 05:36:28 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu plăcere, Edinda! :)
Selected response from:

Violeta Vasian
Italy
Grading comment
Multumesc, Violeta! Mi-ai oferit un real ajutor si resurse noi, mereu binevenite!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5societatea poate încheia contracte de agenţie, comision...
Violeta Vasian
3societatea poate să-şi înfiinţeze agenţii, reprezentanţe....
ClaudiaDragomir


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
societatea poate să-şi înfiinţeze agenţii, reprezentanţe....


Explanation:
http://books.google.it/books?id=g0A93SCltpsC&pg=PA138&lpg=PA...

"....b) societatea îşi poate deschide sedii secundare şi poate să-şi înfiinţeze filiale, sucursale, agenţii sau reprezentanţe în localitatea în care îşi are sediul principal ori în alte localităţi din ţară ori din străinătate, potrivit legii române sau străine aplicabilă în speţă, în următoarele condiţii:......."
http://www.avoconsult.ro/srl-cu-asociat-unic-act-constitutiv...

Din pacate, asa cum se vede din formularele de mai sus, nu se folosesc aceleasi exprimari!




ClaudiaDragomir
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 16

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
societatea poate încheia contracte de agenţie, comision...


Explanation:
Aceasta fraza "la societa puo assumere o concedere agenzie, comissioni..." face parte din Capitolul "Obiectul de activitate" dintr-un Act Constitutiv şi se referă la contractele de intermediere pe care le poate încheia societatea pentru a-şi îndeplini propriul obiect de activitate.

Înfiinţarea de agenţii, filiale, reprezentanţe este descrisă în capitolul: "Sediul şi durata societăţii"

http://www.topavocat.ro/articol/1-Model-Act-constitutiv-Soci...

http://www.venetomarketing.it/it/articolo_4/


http://www.referate-scolare.ro/economie/Act-constitutiv---CO...
Operatiuni de reprezentare comerciala si intermediere pe cont propriu si /sau pe contul tertilor, in Romania si in strainatate , prin contracte de : vanzare –cumparare , mandat, agent, comision, depozit, consignatie;



--------------------------------------------------
Note added at 1 giorno6 ore (2009-02-15 05:36:28 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu plăcere, Edinda! :)

Violeta Vasian
Italy
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc, Violeta! Mi-ai oferit un real ajutor si resurse noi, mereu binevenite!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monica Tuduce: Sau „contract de reprezentare”, pentru „contract de agenţie” (specific common law). Aş indica însă ambele calităţi: „atât în calitate de reprezentat sau comitent, cât şi în calitate de reprezentant sau comisionar”
3 hrs
  -> Exact, Monica. Mulţumesc.

agree  veronica drugas
6 hrs
  -> Mulțumesc, Veronica ;)

agree  ClaudiaDragomir
7 hrs
  -> Mulțumesc, Claudioara ;)

agree  Carmen Copilau
14 hrs
  -> Mulţumesc, Carmen :)

agree  Tradeuro Language Services
1 day9 hrs
  -> Mulțumesc ;)