KudoZ home » Italian to Romanian » Electronics / Elect Eng

presa bipasso

Romanian translation: priză modulară cu 2 pini


16:20 Mar 30, 2008
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
Italian term or phrase: presa bipasso
Este vorba despre priza care permite utilizarea a doua tipuri diferite de stechere. Acesta este un link catre o poza a unei astfel de prize: http://images.google.it/images?hl=it&q=presa bipasso&um=1&ie...

Pot s-o numesc si pe aceasta "priza dubla"?
Ana-Maria Badea
Romania
Romanian translation:priză modulară cu 2 pini
Explanation:
Este de fapt priza specifică Italiei, cu 2 pini.




--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2008-03-30 17:16:22 GMT)
--------------------------------------------------

Da, Priza bivalentă = Priză cu 2 pini -
2 denumiri pentru aceeaşi noţiune.
Selected response from:

Monica Tuduce
Luxembourg
Grading comment
Multumesc inca o data :))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Adaptor Stecher
Carmen Copilau
4priză modulară cu 2 pini
Monica Tuduce
4cupla bipolara
Ana Ghinita


Discussion entries: 3





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Adaptor Stecher


Explanation:
Priza dubla este altceva
Acest adaptor stecher il gasesti in foto aici: http://www.mikado.ro/?p=productsMore&iProduct=812

Carmen Copilau
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: In sfarsit am gasit:) se numeste "priza bivalenta" - aici au numit-o "priza bivalenta standard Italia" :) Multumesc mult pentru ajutor:)

Asker: http://www.clubafaceri.ro/director/stand/9315/16650/Priza+Shuco+Italia.html


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cupla bipolara


Explanation:
eu cred ca este vrb de o cupla :)


    Reference: http://www.alfaservice.ro/index.php?main_page=product_info&c...
Ana Ghinita
Romania
Native speaker of: Romanian
Notes to answerer
Asker: In sfarsit am gasit:) se numeste "priza bivalenta" - aici au numit-o "priza bivalenta standard Italia" :) Multumesc mult pentru ajutor:)

Asker: http://www.clubafaceri.ro/director/stand/9315/16650/Priza+Shuco+Italia.html


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
priză modulară cu 2 pini


Explanation:
Este de fapt priza specifică Italiei, cu 2 pini.




--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2008-03-30 17:16:22 GMT)
--------------------------------------------------

Da, Priza bivalentă = Priză cu 2 pini -
2 denumiri pentru aceeaşi noţiune.

Monica Tuduce
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 36
Grading comment
Multumesc inca o data :))
Notes to answerer
Asker: In sfarsit am gasit:) se numeste "priza bivalenta" - aici au numit-o "priza bivalenta standard Italia" :) Multumesc mult pentru ajutor:)

Asker: http://www.clubafaceri.ro/director/stand/9315/16650/Priza+Shuco+Italia.html