KudoZ home » Italian to Romanian » Electronics / Elect Eng

tubazioni appiattibili

Romanian translation: furtunuri aplatizabile


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:tubazioni appiattibili
Romanian translation:furtunuri aplatizabile
Entered by: Ana-Maria Badea

19:05 Apr 2, 2008
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
Italian term or phrase: tubazioni appiattibili
Este vorba de norma UNI EN 14540 "Tubazioni antincendio – Tubazioni appiattibili impermeabili per impianti fissi"
Ma intereseaza indeosebi termenul " appiattibili " = "aplatizabile "?
L-am gasit pe cateva site-uri, dar nu exista in Dex.
http://www.prontoitaliaproexim.com/furtunuri.htm
Ana-Maria Badea
Romania
Furtunuri aplatizabile
Explanation:
Exista in Dex "a aplatiza": http://dexonline.ro/search.php?cuv=aplatiza
Exista stadardul: SR EN 14540:2004
Furtunuri de luptă împotriva incendiilor. Furtunuri aplatizabile etanşe pentru sisteme fixe
pe www.asro.ro
Selected response from:

Magda Pirgaru
Grading comment
Multe multumiri:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1furtun flat
Carmen Copilau
4Furtunuri aplatizabileMagda Pirgaru


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Furtunuri aplatizabile


Explanation:
Exista in Dex "a aplatiza": http://dexonline.ro/search.php?cuv=aplatiza
Exista stadardul: SR EN 14540:2004
Furtunuri de luptă împotriva incendiilor. Furtunuri aplatizabile etanşe pentru sisteme fixe
pe www.asro.ro


Magda Pirgaru
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multe multumiri:)

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
furtun flat


Explanation:
Fiind vorba despre furtunuri pt instalatii antiincendiu, se numesc furtunuri flat
http://www.syncrotech.eu/furtunuri.pdf

Carmen Copilau
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: Multumesc mult de tot:)Incredibil, desi nu exista in dictionar, se pare ca pe site-ul www.asro.ro este intr-adevar cu denumirea "furtunuri aplatizabile"


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monica Tuduce: Din păcate „flat” a fost preluat din limba engleză, dar avem şi noi adjectivul „plat”. Propun furtun „plat”
15 hrs
  -> Iti multumesc Monica! Pe siteul indicat vorbeste chiar despre furtunuri pt. pompieri. In fond este doar o propunere ;0)