KudoZ home » Italian to Romanian » Electronics / Elect Eng

lancia a getto regolabile con ugello

Romanian translation: furtun (de pompieri) cu jet reglabil cu duză


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:lancia a getto regolabile con ugello
Romanian translation:furtun (de pompieri) cu jet reglabil cu duză
Entered by: Ana-Maria Badea

19:56 Apr 4, 2008
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
Italian term or phrase: lancia a getto regolabile con ugello
Gli idranti a muro saranno conformi alla UNI EN 671-2, adeguatamente protetti. Le cassette saranno complete di rubinetto DN 40, lancia a getto regolabile con ugello da 13 e tubazione flessibile da 20 m completa di relativi raccordi.
Ana-Maria Badea
Romania
furtun (de pompieri) cu jet reglabil cu duză
Explanation:
Canule / duze / varfuri pentru furtunuri de pompieri
Selected response from:

Emanuel Bod
Grading comment
Multumesc pentru ajutor:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1furtun (de pompieri) cu jet reglabil cu duză
Emanuel Bod
3teava de refulare cu jet reglabil cu ajutaj
Ana Ghinita


Discussion entries: 2





  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
furtun (de pompieri) cu jet reglabil cu duză


Explanation:
Canule / duze / varfuri pentru furtunuri de pompieri


    Reference: http://www.osim.ro/desene/DMI-clasificare/locarno-cls23.pdf
Emanuel Bod
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc pentru ajutor:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgiana Vasilescu
3 hrs
  -> Multumesc

43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
teava de refulare cu jet reglabil cu ajutaj


Explanation:
http://oltsting.ro/modules.php?name=Encyclopedia&op=list_con...

o idee :))

Ana Ghinita
Romania
Native speaker of: Romanian
Notes to answerer
Asker: Orice idee ajuta:)Multumesc mult:)