KudoZ home » Italian to Romanian » Engineering: Industrial

laminatoio rotaie

Romanian translation: laminorul de şină


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:laminatoio rotaie
Romanian translation:laminorul de şină
Entered by: Georgiana Vasilescu

08:43 Apr 1, 2008
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
Italian term or phrase: laminatoio rotaie
Este vorba despre achizitionarea unor sectii din cadrul unui combinat siderurgic. Nu am mai mult context, este doar o enumerare.
Multumesc frumos pentru ajutor.
Georgiana Vasilescu
Romania
laminorul de şină
Explanation:
la otelăria electrică si pornirea LPGS (laminorul de profile grele si sină), pentru care s-a conturat deja un contract cu un beneficiar din Brazilia.
www.informare.ro/semnal/articol.php?id_articol=277

SIDERCA la cheremul italienilor - stiri Social - 9AM
Dupa unele studii de fezabilitate s-a ajuns la concluzia ca salvarea combinatului ar consta in punerea in functiune a laminorului de sina de cale ferata si profile grele.
www.9am.ro/stiri-revista-presei/Social/16944/SIDERCA-la-che...

Italienii de la Beltrame fac bani pe seama prostiei romanesti ...
Ce se va intampla acum cu laminorul de sina, de pilda? Cei de la Tenaris sustin ca e prea devreme sa se pronunte. E dreptul lor, desi atunci cand faci o ...
www.wall-street.ro/articol/Companii/3143/Italienii-de-la-Be...

ncă de la începutul anului, italienii de la Tenaris au anunţat că vor să vândă laminorul de profile grele şi şină de la Donasid Călăraşi către un
http://www.adevarul.ro/articole/patronii-din-siderurgie-treb...
Selected response from:

Emanuel Bod
Grading comment
Multumesc mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1laminorul de şină
Emanuel Bod
4 +1laminor de sine
Carmen Copilau
4tren de laminare
Ana Ghinita


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tren de laminare


Explanation:
Il laminatoio è una macchina utensile per la lavorazione a caldo o a freddo di materiali malleabili.

È composta da una serie di rulli che premono progressivamente un semilavorato, dandogli la forma e le dimensioni desiderate. I rulli possono essere di varia forma e dimensione



    Reference: http://www.laminorul.ro/ro/about/production/
Ana Ghinita
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Emanuel Bod: Din DEX: tren de laminare = dispozitiv al maşinii de filat cu ajutorul căruia sunt descreţite şi aşezate paralel fibrele.
43 mins

48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
laminor de sine


Explanation:
Rotaie inseamna sine 8de tren de tramvai) in timp ce laminatoio este laminor. Termenul laminor de sine il gasesti la http://www.cfr.ro/jf/romana/2001_5/carbunele.htm

Carmen Copilau
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ana Ghinita
8 hrs
  -> Multumesc Ana

53 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
laminorul de şină


Explanation:
la otelăria electrică si pornirea LPGS (laminorul de profile grele si sină), pentru care s-a conturat deja un contract cu un beneficiar din Brazilia.
www.informare.ro/semnal/articol.php?id_articol=277

SIDERCA la cheremul italienilor - stiri Social - 9AM
Dupa unele studii de fezabilitate s-a ajuns la concluzia ca salvarea combinatului ar consta in punerea in functiune a laminorului de sina de cale ferata si profile grele.
www.9am.ro/stiri-revista-presei/Social/16944/SIDERCA-la-che...

Italienii de la Beltrame fac bani pe seama prostiei romanesti ...
Ce se va intampla acum cu laminorul de sina, de pilda? Cei de la Tenaris sustin ca e prea devreme sa se pronunte. E dreptul lor, desi atunci cand faci o ...
www.wall-street.ro/articol/Companii/3143/Italienii-de-la-Be...

ncă de la începutul anului, italienii de la Tenaris au anunţat că vor să vândă laminorul de profile grele şi şină de la Donasid Călăraşi către un
http://www.adevarul.ro/articole/patronii-din-siderurgie-treb...

Emanuel Bod
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc mult!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Carmen Copilau: Scuza-ma, dar nu vad care este diferenta intre "laminor de sine" si "laminorul de sina"?
20 mins
  -> Am dat raspunsul cam in acelasi timp, abia apoi am vazut ca ati raspuns si dvs la fel. Cind am inceput eu sa dau raspunsul inca nu exista al dvs. si pina am cules eu referintele ati raspuns dvs. Asta e, se mai intimpla.

agree  Ana Ghinita: Emanuel nu este valabila ex din dex in cazul de fata, mergi te rog la adresa trecuta ca pct de referinta, stiu si eu ce sunt alea fibre :))
7 hrs