KudoZ home » Italian to Romanian » Finance (general)

titoli di debito

Romanian translation: titluri de datorie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:titoli di debito
Romanian translation:titluri de datorie
Entered by: Carmen Iulia Ciumarnean

22:33 Sep 6, 2008
Italian to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Italian term or phrase: titoli di debito
Strumenti finanziari previsti dallo Statuto: titoli di debito (dintr-un statut de societate comerciala)
Carmen Iulia Ciumarnean
titluri de datorie
Explanation:
Moneda euro este din ce în ce mai utilizată în cazul emisiunii de titluri de datorie publică şi ***titluri de datorie*** pentru întreprinderi
http://ec.europa.eu/economy_finance/the_euro/the_euro6484_ro...

--------------------------------------------------
Note added at 21 min (2008-09-06 22:54:58 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Alt exemplu: Procesul de fuziuni şi achiziţii s-a accentuat în ultimul deceniu (Tabel 3.1.1), contribuind la creşterea emisiunilor de ***titluri de datorie*** atât în scopul finanţării procesului în sine, cât şi pentru a restructura activităţile companiilor implicate în fuziuni sau achiziţii
http://209.85.135.104/search?q=cache:S7l8jZv_FDcJ:www.biblio...

--------------------------------------------------
Note added at 23 min (2008-09-06 22:57:02 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu placere, Carmen ;0)
Selected response from:

Carmen Copilau
Italy
Grading comment
Multumesc mult, Carmen
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1titluri de debit
Lucica Abil
4Obligaţiunidaniela694
4titluri de datorie
Carmen Copilau


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
titluri de debit


Explanation:
Posibilitatea de a beneficia de randamentul unui portofoliu de active financiare greu de obtinut de catre investitori individuali dispunand de sume relativ mici (titluri de stat, actiuni, obligatiuni si alte titluri de debit ale unor societati).
http://64.233.183.104/search?q=cache:Nyp_4_Tr37wJ:https://ww...

Lucica Abil
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 93
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Notes to answerer
Asker: Multumesc mult, Lucia


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lidia Matei
1 day14 hrs

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
titluri de datorie


Explanation:
Moneda euro este din ce în ce mai utilizată în cazul emisiunii de titluri de datorie publică şi ***titluri de datorie*** pentru întreprinderi
http://ec.europa.eu/economy_finance/the_euro/the_euro6484_ro...

--------------------------------------------------
Note added at 21 min (2008-09-06 22:54:58 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Alt exemplu: Procesul de fuziuni şi achiziţii s-a accentuat în ultimul deceniu (Tabel 3.1.1), contribuind la creşterea emisiunilor de ***titluri de datorie*** atât în scopul finanţării procesului în sine, cât şi pentru a restructura activităţile companiilor implicate în fuziuni sau achiziţii
http://209.85.135.104/search?q=cache:S7l8jZv_FDcJ:www.biblio...

--------------------------------------------------
Note added at 23 min (2008-09-06 22:57:02 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu placere, Carmen ;0)

Carmen Copilau
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 84
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Multumesc mult, Carmen

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Obligaţiuni


Explanation:
http://www.quagliarella.com/soc25.html

--------------------------------------------------
Note added at 35 minute (2008-09-06 23:08:51 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Titolo di debito - DEBT SECURITY

Titolo rappresentante una somma di denaro, il cui possessore si impegna a restituire entro i termini fissati e a condizioni stabilite in precedenza.
http://www.performancetrading.it/Glossario/Ti.htm

--------------------------------------------------
Note added at 39 minute (2008-09-06 23:12:57 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

http://www.tesionline.it/default/tesi.asp?idt=10029


    Reference: http://it.answers.yahoo.com/question/index?qid=2008031307353...
    Reference: http://www.simone.it/cgi-local/Dizionari/newdiz.cgi?voce,6,3...
daniela694
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12