KudoZ home » Italian to Romanian » Law: Contract(s)

FERIALE

Romanian translation: completele de permanenţă, completele pentru judecarea măsurilor preventive şi pentru cazurile de urg


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:FERIALE
Romanian translation:completele de permanenţă, completele pentru judecarea măsurilor preventive şi pentru cazurile de urg
Entered by: Ana Ghinita

08:57 Jan 11, 2008
Italian to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Italian term or phrase: FERIALE
Corte d'Appello di Torino - Sezione Feriale
Raluca06
completele de permanenţă, completele pentru judecarea măsurilor preventive şi pentru cazurile de urg
Explanation:
ART. 53
In timpul vacantei va fi desemnat de catre presedintele Curtii, impreuna cu presedintii sectiilor, un numar de judecatori din fiecare sectie, necesar formarii completelor de judecata.
Modul de desemnare a judecatorilor pentru completele de vacanta se va stabili prin regulament.
Presedintii de sectii, in timpul vacantelor, vor alterna intre ei. Sezione feriale -dal 1 agosto - al15 settembre non si tengono udienze ordinarie ma solo speciali...i magistrati sono in ferie .. ci sono quelli di turno...la corte d'appello decide sempre in composizione collegiale quindi sempre 3 giudici...la sezione feriale è composta dai magistrati di turno che non sono in ferie che magari nel periodo normale sono in sezioni diverse
Selected response from:

Ana Ghinita
Romania
Grading comment
Multumesc pt raspunsuri. Ana mi-a raspuns cel mai repede si ii acord ei punctele.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5complet de permanenţă
Lucica Abil
4 +4completele de permanenţă, completele pentru judecarea măsurilor preventive şi pentru cazurile de urg
Ana Ghinita


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
sezione feriale
complet de permanenţă


Explanation:
Este completul de judecată pentru perioada vacanţei judecătoreşti.
Deşi „complet de permanenţă” are o sferă mai largă decât „sezione feriale”, aceasta este sintagma folosită.

a) dal 1 agosto al 15 settembre, per legge, le udienze in tribunale sono sospese eccetto che per i provvedimenti di urgenza e cautelari (e similari), come l' art. 700 presentato da gaucci.
b)in questi giorni funziona il tribunale una sola sezione chiamata "sezione feriale" che è composta, a turno, da tutti i magistrati applicati presso il tribunale di napoli.
http://www.calcionapolinews.it/view.asp?q=1763

În perioada vacanţei judecătoreşti s-au format *completele de permanenţă*, completele pentru judecarea măsurilor preventive şi pentru cazurile de urgenţă, care funcţionează conform planificărilor la toate instanţele.
http://209.85.129.104/search?q=cache:BiayEcJLkvEJ:www.csm-ju...

Lucica Abil
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 108
2 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ana Ghinita: nu am vazut:)
32 mins

agree  Georgiana Vasilescu
3 hrs

agree  Carmen Copilau
3 hrs

agree  Veronica Manole
7 hrs

agree  ClaudiaDragomir
3 days2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
completele de permanenţă, completele pentru judecarea măsurilor preventive şi pentru cazurile de urg


Explanation:
ART. 53
In timpul vacantei va fi desemnat de catre presedintele Curtii, impreuna cu presedintii sectiilor, un numar de judecatori din fiecare sectie, necesar formarii completelor de judecata.
Modul de desemnare a judecatorilor pentru completele de vacanta se va stabili prin regulament.
Presedintii de sectii, in timpul vacantelor, vor alterna intre ei. Sezione feriale -dal 1 agosto - al15 settembre non si tengono udienze ordinarie ma solo speciali...i magistrati sono in ferie .. ci sono quelli di turno...la corte d'appello decide sempre in composizione collegiale quindi sempre 3 giudici...la sezione feriale è composta dai magistrati di turno che non sono in ferie che magari nel periodo normale sono in sezioni diverse


Example sentence(s):
  • În perioada vacanţei judecătoreşti s-au format completele de permanenţă, completele pentru judecarea măsurilor preventive şi pentru cazurile de urgenţă, care funcţionează conform planificărilor la toate instanţele.

    Reference: http://www.csm-just.ro/csm/linkuri/10_11_2005__1862_ro.doc
Ana Ghinita
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc pt raspunsuri. Ana mi-a raspuns cel mai repede si ii acord ei punctele.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgiana Vasilescu
2 hrs

agree  Carmen Copilau
3 hrs

agree  ClaudiaDragomir
3 days2 hrs

agree  Alessia Brambilla
123 days