KudoZ home » Italian to Romanian » Law: Contract(s)

segue lettera

Romanian translation: urmează scrisoare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:segue lettera
Romanian translation:urmează scrisoare
Entered by: Carmen Iulia Ciumarnean

19:30 Aug 30, 2008
Italian to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Italian term or phrase: segue lettera
este vorba despre continuarea unui contract de angajare pe baza de proiect...incepe cu "segue lettera nome cognome"...nu reusesc sa-i dau o forma placuta auzului
Carmen Iulia Ciumarnean
urmează scrisoare
Explanation:
Se pare că are acest sens.

But in the original Belbo said: "Fiat lux. Stop. *Segue lettera*" ("Fiat lux. Stop. Letter follows.") "Letter follows" is a standard expression used in telegrams (or at least it used to be standard, before the fax machine came into existence).
http://www.themodernword.com/eco/eco_guardian94.html

*Segue lettera* inviata in data 8 febbraio 2005 all'attenzione della Presidenza del Consiglio dei Ministri, del Ministro del Lavoro e Politiche sociali, del Ministro delle Attività Produttive e del Ministro degli Interni, firmata dall'assessore del Lavoro ...
http://www.regione.sardegna.it/j/v/24?s=2303&v=2&c=1410&t=1&...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-08-30 23:08:42 GMT)
--------------------------------------------------

O formulare mai elegantă ar fi „urmează textul scrisorii”, mai ales în cazul în care, anterior, se face vorbire despre aceasta.
Selected response from:

Lucica Abil
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4urmează scrisoare
Lucica Abil
4Act aditional al contractului de angajare (cu clauza de confidentialitate)
ClaudiaDragomir


Discussion entries: 8





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
urmează scrisoare


Explanation:
Se pare că are acest sens.

But in the original Belbo said: "Fiat lux. Stop. *Segue lettera*" ("Fiat lux. Stop. Letter follows.") "Letter follows" is a standard expression used in telegrams (or at least it used to be standard, before the fax machine came into existence).
http://www.themodernword.com/eco/eco_guardian94.html

*Segue lettera* inviata in data 8 febbraio 2005 all'attenzione della Presidenza del Consiglio dei Ministri, del Ministro del Lavoro e Politiche sociali, del Ministro delle Attività Produttive e del Ministro degli Interni, firmata dall'assessore del Lavoro ...
http://www.regione.sardegna.it/j/v/24?s=2303&v=2&c=1410&t=1&...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2008-08-30 23:08:42 GMT)
--------------------------------------------------

O formulare mai elegantă ar fi „urmează textul scrisorii”, mai ales în cazul în care, anterior, se face vorbire despre aceasta.


Lucica Abil
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 108
2 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  valdo75
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Lidia Matei
10 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Mihaela Petrican
11 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  veronica drugas
13 hrs
  -> Mulţumesc!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Act aditional al contractului de angajare (cu clauza de confidentialitate)


Explanation:
"Act aditional cu clauza de confidentialitate
ACT ADITIONAL

la contractul individual de munca inregistrat sub nr. . . . . . . . . . din . . . . . . . . . . . .

in registrul Directiei Generale de Munca si Protectie Sociala a . . . . . . . . . . .

Incheiat astazi . . . . . . . . . . . . .

la . . . . . . . . . . . . . . . . .

Intre:

Angajatorul .....
....
si
Salariatul/angajatul
....
au convenit sa incheie prezentul act aditional la contractul individual de munca/conventia civila de prestari de servicii de mai sus, convenind asupra urmatoarelor clauze:
I. CLAUZE DE CONFIDENTIALITATE
.................
II. CLAUZE DE FIDELITATE
..............
ANGAJATOR

ANGAJAT "
http://www.clubafaceri.ro/info_articole/212_contracte_persoa...



ClaudiaDragomir
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 24