KudoZ home » Italian to Romanian » Law (general)

in combinato disposto con il articolo

Romanian translation: în coroborare cu/coroborat cu dispoziţiile articolului


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:in combinato disposto con l'articolo
Romanian translation:în coroborare cu/coroborat cu dispoziţiile articolului
Entered by: Lucica Abil

16:26 Oct 20, 2006
Italian to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / general
Italian term or phrase: in combinato disposto con il articolo
"Più specificamente il principio di scissione fra i due momenti di perfezionamento della notificazione nei termini ora indicati si rinviene nell’articolo 149 Cpc, per effetto della sentenza 477/02 (e nell’articolo 142, anche *in combinato disposto con il * terzo comma dell’articolo 143, per effetto della sentenza 69/1994)."

Inseamna "coroborat cu"?
Grazie mille!
translator2012
în coroborare cu dispoziţiile articolului
Explanation:
în coroborare cu dispoziţiile art. 143 alin.3

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2006-10-20 16:56:36 GMT)
--------------------------------------------------

Da, uneori întâlnim: ”dispoziţiile art. X coroborate cu cele ale art. Y” sau chiar ”art. X coroborat cu art. Y”.
Selected response from:

Lucica Abil
Romania
Grading comment
Grazie mille
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2în coroborare cu dispoziţiile articolului
Lucica Abil
5coroborat cu prevederile articolului
Mihaela Haiduc


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
în coroborare cu dispoziţiile articolului


Explanation:
în coroborare cu dispoziţiile art. 143 alin.3

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2006-10-20 16:56:36 GMT)
--------------------------------------------------

Da, uneori întâlnim: ”dispoziţiile art. X coroborate cu cele ale art. Y” sau chiar ”art. X coroborat cu art. Y”.

Lucica Abil
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 372
5 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Grazie mille
Notes to answerer
Asker: Multumesc.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lidia Matei
17 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Cristiana Coblis
22 hrs
  -> Mulţumesc!

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
coroborat cu prevederile articolului


Explanation:
coroborat cu prevederile articolului

Mihaela Haiduc
Portugal
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Lucica Abil: Nu este nevoie (dimpotrivă!) să repetaţi un răspuns deja dat.
4 hrs