KudoZ home » Italian to Romanian » Law (general)

in linea capitale

Romanian translation: valoarea efectiva a facturii (aici)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:credito in linea capitale
Romanian translation:valoarea efectiva a facturii (aici)
Entered by: Carmen Copilau

18:58 Aug 28, 2008
Italian to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Italian term or phrase: in linea capitale
xxx vanta un credito di yyyy in linea capitale nei confronti di ZZZ
Carmen Copilau
Italy
creanţă reprezentând rate de capital în valoare de yyyy
Explanation:
Adică nu include dobânzi şi diferite comisioane.
http://www.gov.ro/notefundam/afis-nota.php?id=188
„O analiză comparativă efectuată de AVAB arată că din aplicarea metodei eşalonării la plată a creanţei în valoare de 11.458.428,84 USD, reprezentând rate de capital, dobânzi, comisioane şi comision la fondul de risc conduce la obţinerea unei rate de valorificare de 34-35%, faţă de 10-15% cât s-ar obţine în procedura de executare silită sau a falimentului. Pentru alte metode de valorificare utilizate de către AVAB, ca de exemplu vânzarea de creanţă, nu există nici o ofertă până în prezent. ”

http://www.ugcbanca.it/public/_cfm/page/page_672.cfm
http://209.85.135.104/search?q=cache:OConjruk4h4J:www.bnr.ro...



--------------------------------------------------
Note added at 1 day15 hrs (2008-08-30 10:15:14 GMT)
--------------------------------------------------

Dacă acea creanţă este reprezentată de o factură, da. Valoarea strict a facturii, fără alte dobânzi, penalităţi sau comisioane.
Selected response from:

Monica Tuduce
Luxembourg
Grading comment
Multumesc, Monica!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2din castig de capital
ClaudiaDragomir
4creanţă reprezentând rate de capital în valoare de yyyy
Monica Tuduce


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
din castig de capital


Explanation:
"Significa che l'estratto conto (E/C) deve contenere solamente il totale delle fatture e niente altro. Linea capitale significa importo delle fatture senza che nell'estratto conto vi siano importi relativi a interessi o altro."
http://forum.wordreference.com/showthread.php?t=193728


"...Per completezza vale la pena di segnalare che anche eventuali guadagni o perdite in linea capitale ( capital gains ), sono soggetti a tassazione secondo le rispettive regole ordinariamente applicabili per ciascun percettore lordista residente."
http://www.dt.tesoro.it/Aree-Docum/Debito-Pub/Titoli-di-/Tra...

" “Datorita naturii sale speciale, castigul de capital are un regim special de taxare in majoritatea jurisdictiilor, de regula, acesta beneficiind de cote mai reduse de impozitare decat celelalte categorii de venituri”, a declarat pentru Business Standard Dan Schwartz, managing partner in cadrul Scot&Company Consulting.

In Romania, spune acesta, nefiind definit ca atare, castigul de capital este impozitat fie dupa regulile aplicabile impozitului pe profit (in cazul persoanelor juridice), fie dupa cele aplicabile impozitului pe venit (in cazul persoanelor fizice). "
http://www.standard.ro/articol_52898/scc__codul_fiscal_are_n...

ClaudiaDragomir
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 96
Notes to answerer
Asker: capital gains (castig de capital) è la plusvalenza


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  veronica drugas
9 hrs
  -> Multumesc!

agree  clauswe
12 hrs
  -> Multumesc!

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
credito di yyyy in linea capitale
creanţă reprezentând rate de capital în valoare de yyyy


Explanation:
Adică nu include dobânzi şi diferite comisioane.
http://www.gov.ro/notefundam/afis-nota.php?id=188
„O analiză comparativă efectuată de AVAB arată că din aplicarea metodei eşalonării la plată a creanţei în valoare de 11.458.428,84 USD, reprezentând rate de capital, dobânzi, comisioane şi comision la fondul de risc conduce la obţinerea unei rate de valorificare de 34-35%, faţă de 10-15% cât s-ar obţine în procedura de executare silită sau a falimentului. Pentru alte metode de valorificare utilizate de către AVAB, ca de exemplu vânzarea de creanţă, nu există nici o ofertă până în prezent. ”

http://www.ugcbanca.it/public/_cfm/page/page_672.cfm
http://209.85.135.104/search?q=cache:OConjruk4h4J:www.bnr.ro...



--------------------------------------------------
Note added at 1 day15 hrs (2008-08-30 10:15:14 GMT)
--------------------------------------------------

Dacă acea creanţă este reprezentată de o factură, da. Valoarea strict a facturii, fără alte dobânzi, penalităţi sau comisioane.


Monica Tuduce
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 179
Grading comment
Multumesc, Monica!
Notes to answerer
Asker: Adica este valoarea efectiva a facturii?