KudoZ home » Italian to Romanian » Law (general)

rito concordatario

Romanian translation: ceremonie religioasa cu efecte juridice civile


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:rito concordatario
Romanian translation:ceremonie religioasa cu efecte juridice civile
Entered by: mihaela maricescu

10:40 Jun 23, 2004
Italian to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Italian term or phrase: rito concordatario
si tratta di un atto di citazione dove viene si parla di un matrimonio celebrato con rito concordatario, esiste un corrispondente termine in lingua rumena
pecon
-
Explanation:
termenul exact in romana nu este, dat fiind ca acest tip de casatorie nu exista la noi (ar fi un amestec intre cununia civila si cea religioasa). ca traducere, este bine ce au zis colegele mele "casatorie religioasa, etc..."
ca explicatie in italiana, vezi site-ul de mai jos
Selected response from:

mihaela maricescu
Italy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5-mihaela maricescu
4ceremonie religioasa cu efecte juridice civileMaricica W.
2căsătorie religioasă care produce efecte juridice civile
Narcisa


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ceremonie religioasa cu efecte juridice civile


Explanation:
rito religioso avente effetti guiridichi civili

--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2004-06-23 11:26:08 GMT)
--------------------------------------------------

giuridici

Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
căsătorie religioasă care produce efecte juridice civile


Explanation:
Ma, in Romania non si puo contrattare soltanto questo tipo di matrimonio: il matrimonio civile č obbligatorioe, poi si puo fare anche quello religiose, se si desidera.

Vedi allegato un'articolo rumeno sul matrimonio.


    Reference: http://www.roembau.org/Doc/Acte%20_de%20_stare%20_civila.htm
Narcisa
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

1 day8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
-


Explanation:
termenul exact in romana nu este, dat fiind ca acest tip de casatorie nu exista la noi (ar fi un amestec intre cununia civila si cea religioasa). ca traducere, este bine ce au zis colegele mele "casatorie religioasa, etc..."
ca explicatie in italiana, vezi site-ul de mai jos


    Reference: http://www.google.it/search?q=cache:37nvMruM17IJ:www.separaz...
mihaela maricescu
Italy
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 11