KudoZ home » Italian to Romanian » Linguistics

per consentire a tutti i dipendenti ABC di votare

Romanian translation: pentru a permite


07:03 Jul 20, 2005
Italian to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Linguistics
Italian term or phrase: per consentire a tutti i dipendenti ABC di votare
Nu inteleg folosirea lui "consentire a" aici, daca mi-ar putea explica cineva...
Multumesc frumos,
Veronica
Maricica W.
Romanian translation:pentru a permite
Explanation:
tutoror angajatilor ABC sa voteze
Selected response from:

Jozsef Gal
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8pentru a permite
Jozsef Gal
5pentru a da posibilitateaioana gabriela sandu


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
pentru a permite


Explanation:
tutoror angajatilor ABC sa voteze

Jozsef Gal
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Petrea
5 mins

agree  Lidia Matei: de acord
5 mins

agree  mihaela maricescu: consentire nu prea are multe intelesuri ... esti sigura ca ai dictionarul limbii italiene?
16 mins

agree  Diana Ionescu
23 mins

agree  Mariana Postolache
51 mins

agree  Lucica Abil
14 hrs

agree  Dan Marasescu
15 hrs

agree  Gabriela Mocrei
224 days

990 days   confidence: Answerer confidence 5/5
pentru a da posibilitatea


Explanation:
nu permisul

--------------------------------------------------
Note added at 990 days (2008-04-05 21:35:41 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

a-i pune in conditia de a putea exercita dreptul de vot

ioana gabriela sandu
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian