KudoZ home » Italian to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

rullivia folle

Romanian translation: transportor (conveior) cu role neantrenate


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:rullivia folle
Romanian translation:transportor (conveior) cu role neantrenate
Entered by: Carmen Copilau

18:10 Mar 11, 2008
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Italian term or phrase: rullivia folle
Dintr-un manual de folosinta
Nella versione a carico frontale con rullivia folle o motorizzata
Carmen Copilau
Italy
transportor (conveior) cu role libere
Explanation:
http://www.cfsystem.it/rulliere_folli.htm
http://www.selftrust.ro/products.php?sec=6&subsec=1
Selected response from:

Monica Tuduce
Luxembourg
Grading comment
Pana la urma am folosit traducerea ta cu o mica modificare care mi s-a parut ca suna mai "tehnic" :0). Recunosc ca m-am inspirat de la celalalt raspuns al tau "rulliera di precarico"
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4transportor cu banda fix/ banda transportatoare fixa/conveier fix de transport
ClaudiaDragomir
4platforma/ banda de rulare simpla sau motorizata/ mecanizata
Ana Ghinita
4transportor (conveior) cu role libere
Monica Tuduce


Discussion entries: 1





  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
transportor (conveior) cu role libere


Explanation:
http://www.cfsystem.it/rulliere_folli.htm
http://www.selftrust.ro/products.php?sec=6&subsec=1


Monica Tuduce
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 190
Grading comment
Pana la urma am folosit traducerea ta cu o mica modificare care mi s-a parut ca suna mai "tehnic" :0). Recunosc ca m-am inspirat de la celalalt raspuns al tau "rulliera di precarico"

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
platforma/ banda de rulare simpla sau motorizata/ mecanizata


Explanation:
a folle - senza azione del motore, che gira senza essere accoppiato all’albero di trasmissione


eu as zice " simpla" nu mi vine in minte alt termen pt o banda care nu este echipata cu motor sau dotata cu mijloace mecanizate
oricum se intelege diferenta prin alaturarea termenilor

http://ron.proz.com/kudoz/1464274


    Reference: http://www.logismarket.it/automha-srl/trasportatore-a-rulli/...
    Reference: http://www.manualistica.net/CGI-BIN/dizimultilingua/VISUA.AS...
Ana Ghinita
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: Iti multumesc Ana


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
transportor cu banda fix/ banda transportatoare fixa/conveier fix de transport


Explanation:
http://www.cfsystem.it/rulliere_folli.htm

"Instalatiile pentru transport continuu asigura transportui unui flux continuu de materiale granulare, fie varsate, fie in bucati, de la un punct la un alt punct situat pe acelasi nivel sau la nivel diferit. Ele poarta numele de transportoare.

Transportorul cu banda

Se compune dintr-o banda continua 1, infasurata pe doua tambure, din care tamburul 2 este de actionare, fund pus in miscare de un motor electric prin intermediul unui reductor sau transmisiei prin curele trapezoidale. Tamburul de actionare este amplasat in fata, la palnia de descarcare, in directia de transport a benzii. Tamburul de intindere 3 este antrenat de banda si el are rolul de intindere abenzii (fig.1, a).

Transportoarele cu banda pot fi fixe in procesele continue sau mobile, asezate pe roti, putand fi deplasate de la un loc de incarcare la altul."

http://www.referat.ro/referate/Utilaje_pentru_transportul_ma...

"Banda transportatoare pentru preluarea si transportul inapoi al resturilor de pasta direct in cuva masinii formatoare cu trei cilindri."
http://www.helco.ro/index.php?navigator=66&part=produs&id=12

CONVÉIER, conveiere, s.n. 1. Mijloc de transport cu mişcare continuă, format din elemente flexibile de tracţiune (benzi, cabluri, lanţuri etc.) şi folosit la deplasarea obiectelor în timpul prelucrării lor; bandă rulantă
http://dexonline.ro/search.php?cuv=conveier

--------------------------------------------------
Note added at 2 ore (2008-03-11 20:36:00 GMT)
--------------------------------------------------

se mai poate folosi si termenul de "articulat" in loc de "fix".
" transportator cu banda articulat"

ClaudiaDragomir
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 172
Notes to answerer
Asker: Iti multumesc Claudia.