KudoZ home » Italian to Romanian » Mechanics / Mech Engineering

a mandata chiusa

Romanian translation: atunci când conducta de refulare este închisă


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:a mandata chiusa
Romanian translation:atunci când conducta de refulare este închisă
Entered by: Carmen Copilau

17:00 Apr 9, 2008
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Italian term or phrase: a mandata chiusa
La prima pompa si avvierà automaticamente quando la pressione nella condotta principale scende ad un valore non inferiore all’80% della pressione a mandata chiusa.
xxxIcomprehend_
atunci cand conducta de refulare este inchisa
Explanation:
Pompa are doua conducte: una de alimentare si alta de refulare. Aspira lichidul prin conducta de alimentare si-l elimina prin conducata de refulare.

Explica mai bine aici: http://www.referatele.com/referate/diverse/online19/Proiect-...

--------------------------------------------------
Note added at 2 giorni1 ora (2008-04-11 18:06:34 GMT)
--------------------------------------------------

Imi permit sa ofer aceasta varianta pentru ca am observat ca in textul pe care trebuie sa-l traduci, vorbesc despre presiunea in conducta principala.
Selected response from:

Carmen Copilau
Italy
Grading comment
Multumesc frumos pentru ajutor si pentru toate explicatiile oferite!! Va doresc weekend placut!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4atunci cand conducta de refulare este inchisa
Carmen Copilau
4cu (vana de) refulare închisă
Monica Tuduce


  

Answers


58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cu (vana de) refulare închisă


Explanation:
http://209.85.129.104/search?q=cache:xC2P7DpZNsMJ:www.mec.up...

„Pompa aspiră apa dar nu refulează
Acest tip de deranjament poate fi generat de următoarele cauze [6], [7]:
a) vana de refulare este închisă:
- vana de refulare se deschide, până când manometrul indică presiunea de lucru; se
atrage atenţia asupra faptului că pompa nu trebuie să funcţioneze timp îndelungat cu vana
închisă, ci doar până se efectuează amorsarea acesteia;”

Monica Tuduce
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 190

2 days56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
atunci cand conducta de refulare este inchisa


Explanation:
Pompa are doua conducte: una de alimentare si alta de refulare. Aspira lichidul prin conducta de alimentare si-l elimina prin conducata de refulare.

Explica mai bine aici: http://www.referatele.com/referate/diverse/online19/Proiect-...

--------------------------------------------------
Note added at 2 giorni1 ora (2008-04-11 18:06:34 GMT)
--------------------------------------------------

Imi permit sa ofer aceasta varianta pentru ca am observat ca in textul pe care trebuie sa-l traduci, vorbesc despre presiunea in conducta principala.

Carmen Copilau
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 135
2 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Multumesc frumos pentru ajutor si pentru toate explicatiile oferite!! Va doresc weekend placut!